Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slotty schreef:hoi loekie, waarom heb je tingvar zo getaxeerd? Gaat mij niet om het bedrag, maar om de redenVind het leuk als ik jouw mening hoor, want zo kan ik er weinig mee
Cinnepin schreef:@ BianCatje, ik dek dat t wel zo vriendelijk is om ook de anderen te taxeren, Daar wacht ik even op voor ik Arin taxeer
loekie schreef:@ biancaatje, ik denk zo een 1300,-
@ snoevie, die prijs vindt ik mooi voor ravina, heb haar oko in het echt gezien, mooie vriendelijke merrie. ook al ziet ze niet zo goed met 1 oog. vindt haar het geld meer dan waard!
Amber_ schreef:Slotty schreef:hoi loekie, waarom heb je tingvar zo getaxeerd? Gaat mij niet om het bedrag, maar om de redenVind het leuk als ik jouw mening hoor, want zo kan ik er weinig mee
Haha jij bent er echt mee bezig zeg
BianCatjee schreef:oke ik heb het geprobeerd
ik hoop dat het een beetje goed is..
Donna €1000,-
Zariska €1500,-
Yinka €1250,- (weet niet wat schiffels zijn..)
Arin: €1800,-
SecretLIN schreef:jammer dat je niet hetzelfde rijtje helemaal gedaan hebt als Loekie, nu heb je veel niet getaxeerd terwijl die mensen jouw fjordje wel doen
Yinka schreef:BianCatjee schreef:oke ik heb het geprobeerd
ik hoop dat het een beetje goed is..
Donna €1000,-
Zariska €1500,-
Yinka €1250,- (weet niet wat schiffels zijn..)
Arin: €1800,-
Schieffels zijn botwoekering op het been. Er zit dus een bult. Is niet gevaarlijk, ze loopt er ook niet kreupel door, kan alles doen. Is alleen een schoonheidsfout.
Slotty schreef:hoi loekie, waarom heb je tingvar zo getaxeerd? Gaat mij niet om het bedrag, maar om de redenVind het leuk als ik jouw mening hoor, want zo kan ik er weinig mee
loekie schreef:Slotty schreef:hoi loekie, waarom heb je tingvar zo getaxeerd? Gaat mij niet om het bedrag, maar om de redenVind het leuk als ik jouw mening hoor, want zo kan ik er weinig mee
vindt dat een mooie prijs.
zou hem verder niet lager inschatten eerder hoger.
hij heeft een goede conditie en mooie leeftijd.
de "standaart fjorden" heb ik 1400 gegevenniet aanvallend bedoeld eigen meningvindt dat hij er boven hoort, hij heeft wat aparts.