[GVL-ITP] Fjord Taco.. rijden met halsring en wat VD
Deze is ook nog wel erg leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? blackpegasus schreef:Baco heeft geen zwart in de manen/voorpluk, toch? Die kleur noemen ze dan rottblakke. Weet niet of ik het goed schrijf.
haha
Wat een leuke foto dat jij op de brug staat en de schaatsers der onderdoor
haha
En dit was de 3e keer in een binnenbak voor hem haha en waar wij staan hebben we 11 paardjes staan. . . als je met zijn 3e tegelijk rijd is het druk haha. Hij was erg druk en steigerde veel, sprong met 4 benen de lucht in maar naaide der niet tussenuit
Hij bleef mooi bij me. Ben er na kwartiertje ff uitgegaan ivm een jonge fries. . . die was toos stuurloos en dat meisje bleef maar iedere keer galloperen en ook gewoon recht op As af dus die werd ff erg bang. Toen ff gewacht tot die fries uit ging stappen. Daarna is ie nog 1 keer flink omhoog gekomen en toen begon hij eindelijk te ontspannen. Rustiger werd et niet in de bak maar hij was eindelijk redelijk ontspannen en liep erg braaf
Ben trots op me ventje
Weer een hoop ervaring opgedaan !!!
En die kleine pak ik vanaaf nog ff om te wandelen of los te gooien
Dat zie ik zo wel
Sjolvir schreef:1. je weet nu dat je die malle pony kunt hebben
2. gelukkig niemand kwaad, ze moeten niet zeuren!
Iedereen vliegt toch wel eens rem en stuurloos door de bak?
3. De overwinning, je durft nu met iedereen te rijden.
Is vandaag toch ergens goed voor geweest.
zelfde voor askor die het druk in de bak had 
jessey
. Was weer helemaal trots op me bolletje annemariej schreef:haay ik heb ook een fjord niet helemaal want moeder of vader is iets anders ik weet niet veel van haar maar ik weet wel dat ze super lief is maar weeten jullie fjorden gekken ook nog leuke dingen om met jullie fjordjes te doen?![]()
mijn pony's naam isjessey
![]()
ze is 6 jaar oud en super lief ik ben nu bezig om haar voetballen te leren gaat al erg goed
dan duwd ze dr hoofd tegen me rug/schouder zodat ze niks meer ziet en daarna duwd ze dr mond tegen mn hand (likt of bijt niet) en dan 'verstopt' ze zich weer.
jessey doet de heledag niets anders dan wandelen en gras eten haha ze staat altijd lekker in het land en ssavonds gaat ze weer lekker warm in haar stalletje met haar 2 vriendjes wat voor fjordje heb jij?
annemariej schreef:wouw mooi beestje (maar ik wil je ook wel een foto van mijn pony willen laten zien maar hoe zet je dat er op![]()
![]()
![]()
xxx