Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

even showen en laten merken dat ze nog lang niet moe is. Struikelen was ook gelijk een stuk minder. Eenmaal terug op stal had ik wel verwacht dat ze kapot zou zijn. Maar nee ze stond nog steeds helemaal aan.
dan voelen ze zich in ieder geval goed.
ze was daarna ook flink bezweet, ondanks dat ik haar hals en borst geschoren heb. Dat scheren deed ze ook zo braaf trouwens. Ik wist niet of ze het kende dus heb ik de scheermachine aangezet aan het begin van het gangpad, maar dat boeide haar niet. Stapje dichterbij, geen reactie. Nog dichterbij, nog steeds geen reactie. Naast haar staan, boeide nog steeds niet. Ik ben begonnen met scheren en het was ook zo klaar. Heerlijk paard dit
ik ben zo blij dat ze zich goed voelt, ze heeft zelfs appeltjes!

Helaas lig ik met een lichte longontsteking thuis maar ze worden goed verzorgd door mijn beste vriendin en mijn moeder
Mijn moeder heeft afgelopen zondag voor het eerst op Roos gezeten, helemaal trots was ze! Roos was ook braaf en dat met iemand die al jaren niet heeft gereden, echt goud waard dat dier 

deedee19 schreef:Ik heb hem gezien. Als je kijkt hoe jong hij nog is en hoe hij daar rond gaat dat is toch geweldig. Braaf dier!
wat bij mij ook helpt om motivatie op te krikken is video's kijken van paardenyoutubers
krijg daar altijd nieuwe energie en ideeën van!
En meedoen aan het 70 jarig jubileum van het Nederlands stamboek!