Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ruitje schreef:Ik wil 100 Fjorden in pension, dus wees welkom
Crista schreef:ruitje schreef:Ik wil 100 Fjorden in pension, dus wees welkom
Hahaha dat zou wel grappig zijn! Wij sturen nu elke keer foto's rond in de groepsapp van de merriestal bij ons op stal, van de 4 Friezen die in de merrieloopstal staan. Liefst van 4 billen naast elkaar met koppies in de ruif.
Ik kan je vertellen, zelfs de eigenaren zien het niet altijd goed!![]()
Ben als klein meisje met mijn zus en moeder (en de hond) op huifkartocht geweest een week lang in Drenthe. Kreeg je een week lang een fjord mee voor de huifkar, en wij hadden er dan ook nog 1 los bij gehuurd om op te rijden.
En dan kreeg je een lijst met adressen waar je kon overnachten en verder was het "succes en tot over een week", maar al die fjorden liepen bij zo'n overnachtingsplek dus met z'n allen in 1 weiland!
Hebben ons rot gelachen om al die "niet paardenmensen" die elke fjord er hetzelfde uit vonden zien en dus echt naar de naamkaartjes aan de halsters moesten kijkendie waren gewoon een kwartier aan het zoeken naar "hun" fjord haha
Wij hadden er dus 2, kregen alleen wel het nadrukkelijke verzoek niet onze "rijd fjord" per ongeluk in te spannen, want dat zouden we erg hard gaan en snel terug zijn bij hun op het erf.
Dat is echt een van de leukste vakanties geweest van vroeger!