Roon is in september verkocht. Had er echt te weinig tijd voor en vond het zo zonde voor hem dat hij voornamelijk niks stond te doen. Nu komt hij weer iedere dag in handen en mag hij ook vrijwel iedere dag mee naar buiten of iets anders.
Brielle is idd vanaf hier ook nog 3 kwartier.. Helaas.
Marcella, jou fjord staat in Terheijden toch? Weet jij iemand die een verzorgster zoekt?
Marcella
Geplaatst: 09-01-13 21:00
Ja mijn fjord staat vlakbij Terheijden in Teteringen. Er zijn bij ons op stal paarden die je kan rijden in ruil voor klusjes, maar dat moet je overleggen met de stalhouder. Als je telefoonnummer wil moet je maar een pb sturen.
Marcella
Geplaatst: 10-01-13 00:31
Misschien dat iemand hier wat weet, maar van 19 t/m 26 april ga ik op vakantie omgeving Coevorden (in de buurt van het stieltjeskanaal). Nu is het de bedoeling om bollie mee te nemen. Ben dus op zoek naar een plek aan/bij het bos en dan ook 24/7 buiten (wei of paddock). Box is geen succes tenzij ik een stuiterfjord wil of alleen in de bak wil rijden (alleen buitenbak is voldoende).
Terwijl de baas de stal aan het schoonmaken is (gisteren). Rijden gisteren. Even geen zin om mooi te kijken en hij was al aardig moe. Vandaag in de bevroren bak in het zonnetje met zijn hoefschoenen.
Ik heb ook een BF. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriet is.. Ik heb nu ook een boomzadel, die wint het toch van de BF Ik ben ook benieuwd naar Marcella haar ervaring
Ik heb zelf ook een barefoot cheyenne nu een jaar op drie en vind het een super fijn zadel en wil niet anders meer. Oke een fellsatel iberica voor er bij.