Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Slotty schreef:ben ik dan de enige die een flink bedrag heeft neergelegd?![]()
sommige taxatie's zitten er dus ruim onder..
Cinnepin schreef:Bonito heb ik maar 600 voor betaald haha maar toenw as ze 5 maandjes oud en kon dus NIKSdus die is al aardig in waarde gestegen
Maar ondanks dat gaat ze toch niet wegTis mijn baby, zelf opgevoed en ingereden
Amber_ schreef:Anoniem schreef:Bonito heb ik maar 600 voor betaald haha maar toenw as ze 5 maandjes oud en kon dus NIKSdus die is al aardig in waarde gestegen
Maar ondanks dat gaat ze toch niet wegTis mijn baby, zelf opgevoed en ingereden
Dat vind ik nog best een prijs !
Mijn hengstveulen van 4 maanden heb ik toen 300 voor neer gelegd. (met goed papier)
Yinka schreef:Ik dacht dat de prijs voor een goed merrieveulen max zo rond €450 was.
Yinka schreef:Ik dacht dat de prijs voor een goed merrieveulen max zo rond €450 was.
Bodan schreef:Heb voor Bo €1250 betaald, hij vroeg er eerst €1500 voor, hij was toen 2.
Achteraf gezien veels te veel betaald...
Ullwinn schreef:Bodan schreef:Heb voor Bo €1250 betaald, hij vroeg er eerst €1500 voor, hij was toen 2.
Achteraf gezien veels te veel betaald...
Dat is echt niet te veel hoorDe prijs van Fjorden gaat de laatste tijd echt omhoog.
Zeker als ze een nette afstamming en maat hebbenIk had voor mijn nu tweejarige
merrie als veulen al 900,- kunnen krijgen.
Cinnepin schreef:Ja joh? uit welke moeder komt het zidartje van je vriendin? Want die van mij is dan vrij groot vergeleken die, die is echt 1,43, richting de maat van haar moeder dus ( kjolle ) die was ook niet zo heel klein hoor
En klopt, ze hebben er veel kleine fjorden lopen, maar ze hebben er ook aardig grote lopn, heel verschillend. Ze hadden laatst een 2 jarige merrie staan van 1,50
BianCatjee schreef:Ik heb sinds 2 weken een fjord samen met een vriendin(zij heeft hem al een jaar samen met een ander maar die ander deed er nooit wat mee dus heeft ze gevraagd of ik de helft wilde overkopen.. dat heb ik dus gedaan
nou hier komt zijn informatie: