Als hij eerst van je weg loopt.
Kun je de bak ook door de helft doen?
Dan blijft hij ook al wat meer in jou ruimte.
Ik roep maar wat hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Furst schreef:De W lijkt me ook te prikken. Misschien handig om een zadelpasser er bij te halen?
MarjanB schreef:Furst schreef:De W lijkt me ook te prikken. Misschien handig om een zadelpasser er bij te halen?
Ja wil morgen even iemand bellen voor een afspraak. Vind t een lastige want hij is zo rondmaar ook enorm afgevallen. Weet alleen niet zo goed wie.. dus mocht iemand een tip hebben voor noord oost Brabant?
mvdbijl schreef:Wat is hij toch leuk! Die appeltjes zijn mooi op een grijze, hij heeft een beetje de kleurstelling als Rixx. Vind lang niet alle grijze mooi, ze hebben als ze te vaal of donker zijn soms een beetje te weinig uitstraling..
Over Rixx, deze is tijdelijk uit logeren. Hij staat een maand bij de gene op stal waar ik samen mee train. De weg naar stal gaat op de schop waardoor ik er slecht kan komen, nu gaat zij hem een maand trainen. Een goede leerschool voor hem, volgens de eerste berichten doet hij het goed en vinden ze hem daar allemaal leukNatuurlijk mis ik hem wel maar het is tijdelijk..