Als hij eerst van je weg loopt.
Kun je de bak ook door de helft doen?
Dan blijft hij ook al wat meer in jou ruimte.
Ik roep maar wat hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kon bij mijn kwpners altijd goed het kopijzer inschatten en vervangen.. maar goed die aardappel heeft geen schoft dus kom er niet uit wat ik moet doen met het kopijzer. Is er hier iemand die daar meer kijk op heeft?

Furst schreef:De W lijkt me ook te prikken. Misschien handig om een zadelpasser er bij te halen?
maar ook enorm afgevallen. Weet alleen niet zo goed wie.. dus mocht iemand een tip hebben voor noord oost Brabant?
Het hangen is weg en dat rijdt toch een partij beter dan voorheen. Daarnaast zakte ze af en toe uit zichzelf , het zijn hele korte momenten ze lijkt het nog wat lastig te vinden. Dat merk je wel in het terugzakkende tempo. Het buigen gaat redelijk, dat vind ik zelf ook nog wel lastig om dan niet als een zak aardappelen te zitten.
Ik dacht dat ik op het brave paard zat , maar gisteren was Ofira echt veel makkelijker. Viel mij wel op dat ze één keer bijna over een steen heen viel. Dat vind ik dat meer een Udith actie om eerlijk te zijn. Maar op dat soort momenten moeten we haar nog wat beter bij de les houden.
Die weet helemaal niet wat dat is, schrikken
Liep overal zo doorheen en overheen. Lekker ding.
MarjanB schreef:Furst schreef:De W lijkt me ook te prikken. Misschien handig om een zadelpasser er bij te halen?
Ja wil morgen even iemand bellen voor een afspraak. Vind t een lastige want hij is zo rondmaar ook enorm afgevallen. Weet alleen niet zo goed wie.. dus mocht iemand een tip hebben voor noord oost Brabant?

Vond het niet helemaal logisch in m'n hoofd maar hij ligt nu gewoon goed dus prima haha!
Als ze zo doorgaat stappen en draven we volgende week los 

Natuurlijk mis ik hem wel maar het is tijdelijk..
mvdbijl schreef:Wat is hij toch leuk! Die appeltjes zijn mooi op een grijze, hij heeft een beetje de kleurstelling als Rixx. Vind lang niet alle grijze mooi, ze hebben als ze te vaal of donker zijn soms een beetje te weinig uitstraling..
Over Rixx, deze is tijdelijk uit logeren. Hij staat een maand bij de gene op stal waar ik samen mee train. De weg naar stal gaat op de schop waardoor ik er slecht kan komen, nu gaat zij hem een maand trainen. Een goede leerschool voor hem, volgens de eerste berichten doet hij het goed en vinden ze hem daar allemaal leukNatuurlijk mis ik hem wel maar het is tijdelijk..
Wel een goede leerschool. En een maandje is zo voorbij gelukkig.