Mijn "nieuwe" jc zadel lijkt te passen morgen nog even goed kijken
Marcella
Geplaatst: 04-01-13 22:26
Het is soms een drama om een goed passend zadel te vinden. Hopelijk past het en kan je er super op zitten.
Baal vanmiddag heerlijk gereden in de bak. Had alleen op de terug weg in de auto dat mijn knie begon te steken en uiteindelijk doortrok naar mijn heup. Loop nu dus als iemand van 80 jaar. Hopelijk trekt het weer weg na een nachtje slapen.
VITAxYANTHE
Geplaatst: 05-01-13 02:45
Aaah wat leuk dat iedereen zo enthausiast is ! (oke dat is sws fout geschreven haha). en daankjewel allemaal voor de lieve reacties ! Jullie hebben ook allemaal toffe fjorden zeg ! - Is jullie fjord ook zo enorm eigenwijs haha ?
Ik ken het drama voor een goed passend zadel al gehad met mijn eigen paard, straks Hakon nog een zadel maar gelukkig hoef ik daar voorlopig niet aan te denken haha!
Marcella
Geplaatst: 05-01-13 19:41
Lief met de ogen dicht. Nou okee dan oren naar voren alleen omdat er iemand achter je staat met handje voer. Lieve knuffelbeer toch ook. En daarna heerlijk fanatiek in de miezerregen in de bak gereden.
Cool dat je een nieuw zadel hebt! Ik moet er ook alweer aan geloven, maar eerst sparen en zadel verkopen of op andere inruilen... Dus als er nog liefhebbers zijn, heb een ainsley vanguard 18 Inc boommaat 4 te koop! Nog in zeer goede staat! Ziet er nog als nieuw uit!
Marcella
Geplaatst: 06-01-13 11:33
jes_sam schreef:
Dat hoofdstel staat haar erg leuk!
Hem.
Heb ook nog een Ainsley zadel te koop 17" en dan fit 4, maar behoorlijk verbreed.
No_No
Geplaatst: 06-01-13 12:21
Marcella schreef:
jes_sam schreef:
Dat hoofdstel staat haar erg leuk!
Hem.
Fijn te merken dat ik niet de enige ben die het altijd verkeerd zegt ik durf geen " hem" of " haar" meer te zeggen
Oh grutjes! Zeg maar tegen je paardje dat het me erg spijt ! Gheghe, Hakon net even een fleecedekentje opgedaan.. Die grapjas ook! Hadden ze even lekker in de wei gegooid zodat ze konden rennen en nou ze gingen los hoor! Dus daarna wat nat en bezweet en omdat het nou niet heel erg lekker weer is om bezweet buiten te staan maar even een fleecedekentje van mijn eerste pony uit de kast gepakt en die erop gelegd. En Hakon stond daar maar alsof hij altijd een deken op krijgt en op heeft Heerlijk, zo koel in het koppie! Maar goed dekentje is nog wel wat aan de grote kant maar daar groeit ie wel in denk ik, mijn pony was 1,43 en Hakon zal ook zoiets worden gok ik zo alvast mooi een fleecedeken voor hem!
Marcella
Geplaatst: 06-01-13 19:58
Ik heb hem een extra knuffel gegeven.
Ben alleen vergeten om te kijken welk merk het hoofdstel is.
En weer heerlijk fanatiek in de bak gereden alleen bollie was na afloop wat minder blij. Kreeg hem alleen in de bak niet meer op adem gestapt dus maar even een klein stukje de weg opgegaan. En daarna was hij wel op adem. En vandaag ook weer een keertje met mijn wielsporen gereden, maar ik kan niet goed meer bij de buik. Vroeger zat ik met mijn korte pootje altijd wel tegen zijn buik aan, maar die dikke bolle buik is er niet meer. Moet nu mijn hak iets optrekken om erbij te komen.
Ik ga naar een meeting waar ze ook een fjord hebben, ben benieuwd
daf3
Geplaatst: 07-01-13 21:52
ach ik vind fjorden zoo leuk! Maar hoe moet je eigenlijk die manen precies knippen als je dat zwarte streepje eruit wil laten steken? ( hoop niet dat ik deze vraag over het hoofd heb gezien... )
In September is Ronan naar zijn nieuwe huisje vertrokken. Nu mis ik het rijden soms wel eens. En dacht, misschien kunnen jullie me helpen.
Het lijkt me leuk om een paardje te verzorgen voor 1x in de week, misschien 1x in de 2 weken. Nu heb je als eigenaar waarschijnlijk niet veel aan iemand die zo weinig kan, maar kan het wellicht probreren. Het liefst natuurlijk een fjord haha maar ieder ander ras lijkt me ook prima.
Liefst niet verder als 20km van Geertruidenberg. Ben een recreatieruiter en heb 3 jaar mijn eigen fjorden ruin gehad.