Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Ik heb zo’n dag dat ik denk, waarom heb ik paarden
MarjanB schreef:Ahhhhhet is dat ik er al 1 heb. Wat heeft hij een lieve uitstraling!
Ik heb zo’n dag dat ik denk, waarom heb ik paarden.. eerst band van aanhanger lek en daarna kom ik op stal..
[ Afbeelding ]
Zucht!
Wonkeydonkey schreef:Wat goed om te lezen dat iedereen weer wat meer onderneemt. Het is ook gewoon lekker weer om wat te doen, geen regen en een klein zonnetje. Ik hou van dat weer.
Vraagje, Loki heeft de overstap van stal/paddock naar 24/7 buiten met een schuilstal super overbrugd. Nu merken we alleen dat hij kort loopt op straat, gras en zandpaden zijn echt geen probleem.
Voor we zijn verhuisd is hij bekapt en ik was eerst bang dat hij te kort stond, maar het korter lopen valt op.
Zebrastreep schreef:Wonkeydonkey schreef:Wat goed om te lezen dat iedereen weer wat meer onderneemt. Het is ook gewoon lekker weer om wat te doen, geen regen en een klein zonnetje. Ik hou van dat weer.
Vraagje, Loki heeft de overstap van stal/paddock naar 24/7 buiten met een schuilstal super overbrugd. Nu merken we alleen dat hij kort loopt op straat, gras en zandpaden zijn echt geen probleem.
Voor we zijn verhuisd is hij bekapt en ik was eerst bang dat hij te kort stond, maar het korter lopen valt op.
Krijgt mijn Fjord ook als ze te lang op het gras staat , ze gaat dan echt wel een week van het gras. Alleen op het harde inderdaad op het zachte niks aan de hand. Soms tegen het kreupele aan.