Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heide83 schreef:Mag ik even inbreken in jullie topic? Ik rij een fjordenmerrie bij en wil graag een eigen fjord kopen. Op marktplaats en Facebook zie ik alleen maar jonge ombeleerde fjorden,drachtige merries en sporttypes. Hebben jullie tips waar ik een leuke beleerde niet drachtige fjordenmerrie kan vinden
van het bredere type ?
Heide83 schreef:Mag ik even inbreken in jullie topic? Ik rij een fjordenmerrie bij en wil graag een eigen fjord kopen. Op marktplaats en Facebook zie ik alleen maar jonge ombeleerde fjorden,drachtige merries en sporttypes. Hebben jullie tips waar ik een leuke beleerde niet drachtige fjordenmerrie kan vinden
van het bredere type ?
felicity schreef:Heide83 schreef:Mag ik even inbreken in jullie topic? Ik rij een fjordenmerrie bij en wil graag een eigen fjord kopen. Op marktplaats en Facebook zie ik alleen maar jonge ombeleerde fjorden,drachtige merries en sporttypes. Hebben jullie tips waar ik een leuke beleerde niet drachtige fjordenmerrie kan vinden
van het bredere type ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd aan welke prijsklasse ik moet denken?
Citaat:Krijgen jullie ook vaak vragen? Ik heb echt al zo vaak gehad nu, oh wat een mooi paard, is het een speciaal ras? Oh wat leuk is dat een fjord?