Nieuwe fjordenfan meldt zich Lees al een tijdje mee hier op het forum, maar heb de indruk dat deze actiever is dan bokt.be dus heb me hier ook aangemeld!
Ik heb een fjordenmerrie (van 10 jaar?) en is echt een schat van een paard! Ik ben ze nu dressuurmatig beginnen rijden (heeft jaren stilgestaan) en ze doet het al hartstikke goed! Ben heel trots op haar
Verder nog 1 fjordenveulentje waar ik de trotse verzorger van ben en vanaf februari komt er nog een jonge fjordenmerrie bij waar ik mijn handen vol mee ga hebben! De eigenaar heeft nog 2 andere fjorden buiten deze maar daar ben ik niet mee bezig (staan ook te ver van huis).
welkom! Leuke fjordsels! Zag ze ook al staan. Nou ik heb 't weer mooi hoor. Gister wakker geworden met iets in mijn linker lies wat vast zit. Dus liep al kreupel. Toen vond s'middags merrie van vriendin eten belangrijker dan stappen voor haar pees blessure. Alleen tijdens haar vlucht naar eten zat mijn rechter voet in de weg. Met als resultaat 600 kilo erop. Nu mijn kleine teen rood blauw, dik en erg pijnlijk. Lopen gaat erg moeilijk. Kan er niet op staan. Heb ik weer.
Marcella
Geplaatst: 28-12-12 08:33
Even in de gaten houden en anders toch even langs HA.
nee huisarts doet er indd waarschijnlijk niks aan. Ja melden dat ik rust moet nemen. Maar heb zondag wedstrijd dus wil vanmiddag toch kijken hoe 't rijden gaat. Heb me nu toch een last van benen op 't werk door 't verhouden lopen.
Kom ik op stal paard in de wei zonder deken!! Ik gevraagd waar die was wisten ze niet zeggen ze.. Ooh had ie een deken op?? Heeft ie al op sinds oktober!!!!!
Deken was heel alle singels heel opeens deken weg? geloof je het zelf?!! grrrmbbll... Hele wei afgezocht geen deken...
Ik nu briefje opgehangen op stal wie hem gezien heeft of gejat Morgen ga ik een nieuwe deken halen en schrijf ik met watervaste stift in koeienletters Floyd op
Sorry moest het ff kwijt
Trouwens... Weet iemand een goede paardentandarts? Want Floyd moet echt even heen. Hij mist een stukje van ze voortand..
En wil je een website of telefoonnummer erbij vermelden? (omgeving midden drenthe)
FjordHorse
Geplaatst: 28-12-12 18:44
Amaai dat is helemaal om zot van te worden.. Als je je paard nog niet met een gerust hart met een deken op stal kan achterlaten
Ja zo een deken verdwijnt niet vanzelf he.. Een paard kan het wel kapot doen, maar dan zou je het nog op de weide als een hoopje modder moeten kunnen terugvinden... Hopelijk komt het snel boven water..
Zo vandaag ondanks de regen heerlijk gereden in het bos. Heb wel voor de zekerheid mijn (western) stangbit erin gehangen zodat ik ook gelijk weer stil kon staan moest het nodig zijn. Nou het was weer met aangaloperen alleen nu kon hij maar 1 bok doen, want toen ging de rem erop. Toen gewoon rustig doorgeremd, want stoppen is niet zo even gebeurt en hoef van mij nu ook weer niet als het bokken maar stopt. Maar wilde wel even stilstaan om daarna weer om te draaien in stap en weer terug te rijden naar het bewuste boktpunt. Daar gewoon weer aangedraafd en rondje gereden in draf en weer opnieuw aangaloperen en toen ging het wel goed, maar hij was het er niet mee eens. En daarna nog hele stukken weer gewoon gegalopeerd. Ben zelfs weer in galop over de zandvlakte gegaan zonder rodeo.
Wij op stal deken erop gegooid zegt opeens een ander meisje van stal misschien ligt die wel in die wei.. Zeg ik daar heeft hij toch niet gestaan? Jawel hoor tijdelijk..
En ja wat ligt daar zeik nat en vies mijn deken...
Alle singels zaten nog vast behalve het bilkoord... Hoe houdini ze los gekregen heeft? al sla je me dood.. dus ik een nieuwe deken gehaald voor niks eigenlijk...
MAAR.. nu heeft hij wel een 0 EN een 200 grams dus zo erg is het niet
Haha nou mooi dat het boven water is gekomen Nu heb je lekker 2 dekens
Bella
Geplaatst: 29-12-12 20:01
@Jodi: Hippe kleur zeg, baseline gaat goed! haha en heb het eens meegemaakt...bilkoorden waren ook kapot, waarschijnlijk wind onder de deken gekomen en is ie zo over het hoofd gevlogen en kon hij er uit stappen. Was ook ineens dat ik Bink uit de wei haalde in zijn nakie, met Flam achter zich die de deken van de grond raapte en er vervolgens mee aan kwam wandelen