Mvdbijl er zijn alleen foto's gemaakt van het been waar ze de dag ervoor licht onregelmatig op was, die waren helemaal schoon. Ze was toen ook gewoon weer rad dus we vonden het niet nodig om verder nog foto's te maken

Heerlijk dat jullie in een omgeving wonen waar je fijn buiten kan rijden, wij staan aan best een drukke weg dus ik vind het niet heel relaxed om naar buiten te gaan maar ik doe het wel want ik wil Olaf wel graag verkeersmak hebben

Hier begon de liefde toen ik 12 was met mijn verzorgpony Pieta, dat was een Fjord
2 jaar met enorm veel plezier verzorgd en toen werd ze helaas verkocht (daarna ook nooit meer foto's van haar gezien helaas, ze schijnt nog wel te leven). Maar de fjordenliefde is altijd gebleven

).
Ben die laatste wel enorm gaan waarderen toen ik in de gaten kreeg dat ie gewoon een duidelijke leider nodig had. Ik kreeg daarna een verzorg Fjord die toevallig dezelfde vader had als de Fjord-met-gebruiksaanwijzing van de manege. En na een aantal jaren ben ik voor een andere fokker een Fjordenmerrie gaan rijden met wederom dezelfde vader
ruiters mee en wedstrijden rijden etc. Eerst wat gesprongen, maar blijkt dat je geen springruiter word omdat je een springpaard hebt 

Het is zo'n knapperd!