Zal ik doen morgen met dat luizenkammetje. You never know
En mijn paard HAD vrij lange manen Nu zijn dat plukjes met gedeeltelijk lang, gedeeltelijk kort afgeschuurd. Een echte warboel. Ga het denk ik afknippen in een boogje want is nu echt geen zicht meer. En ik maar sparen op die lange manen
dat is cool! Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd! Moet mijn training vrijheidsdressuur met archy ook weer eens wat oppakken. Zijn er trouwens ook mensen van hier die 13 januari mee doen met de koudbloeden wedstrijd in Pesse?
Marcella
Geplaatst: 13-12-12 21:45
Kyra1995 gefeliciteerd met je cadeau. Marjan1986 ik doe niet mee.
Vandaag niet gereden bak was keihard bevroren. Wel even los gehad in de bak maar hij liep niet echt lekker op de bevroren ondergrond dus maar niet doorgevraagd. Dan morgenochtend maar kijken voor een buitenritje.
helaas is 't bij ons alleen maar wegen en weiland.. En daarbij heb ik niet bepaald een brave buiten rij fjord. Durf niet echt met hem de weg uit! Cammy is een stuk vertrouwder.
No_No
Geplaatst: 13-12-12 23:14
Dat zier er goed uit!
Tja, Friesland.. Ik weet er alles van. Ik vond er weinig aan om daar buiten te rijden. De bossen die er zijn beschikken vaak ook niet over een ruiterroute of liggen ver weg. Ik ben tevreden over de plek waar we nu staan. We staan aan een landweggetje. Stappend hebben we een leuk rondje door het bosje van bijna een uur. Van 1,5 uur kunnen we ook leuk lopen langs landwegen, we kunnen ook nog verder naar een groter bosrijk gebied. Dan heb ik het nog niet over de andere kant op gehad. Wij vermaken ons eerst wel
klopt dichtsbijzijnde bos is half uur met de trailer dus dat doe je ook niet snel. Mag ik vragen waar jij woonde in friesland? Vind dat soms best jammer dat 't hier zo kaal is. Anders toch maar op zoek naar een leuke boer uit drenthe Hi Hi
Ik woonde in het zuiden van Friesland, tussen Heerenveen en Steenwijk. Het enige bos waar wij echt leuk konden rijden was het kuinderbos alleen kwam je daar niet zonder trailer.
Ja,. Jij zit bijna aan de rand van de wereld een vriendin van mij woont in Sint annaparochie, daar is echt niets, alleen maar weiland en weg.. Dat is waarschijnlijk net zo als bij jou. Wel jammer dat er zo weinig bossen zijn in Friesland.
Nee, wij hebben een prima plek! Natuurlijk zijn er wel wat dingetjes (zoals geen licht en stroom in de zadelkamer/stal) maar verder is het een goede plek! We kunnen goed naar buiten en de stalbaas is snel als er iets is. Zo had ik eergisteren een mail gestuurd dat we nog een week hooi hebben en of hij binnenkort weer kan brengen. Ontving ik vandaag een mail dat hij het al gebracht had incl stalmatten! Hij denkt ook vaak mee en vind veel dingen wel goed. Dus goede omgeving en goede stalbaas