Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Jack is nu 18, topfit en we hopen dat hij nog jaren mee kan maar goed je weet het nooit. Mn andere is 6 maar wordt denk ik nooit een paard waar ik alleen lekker mee weg kan. En op mn Welsh kan ik niet rijden, heb ik stiekem ook niet echt een klik mee. Maar ben er ook nog niet helemaal aan toe om hem te verkopen..

).
Wie weet komen ze uit
(herenthout is niet zo ver bij mij vandaan, en ik ken J.L inderdaad, maar het paard zelf ken ik eigenlijk niet)Feelsoproud schreef:Hoe klein kan de wereld zijn…
Ik kreeg deze namiddag een bericht van de moeder van een vriendin van mij:
Kennissen van haar uit nederland gaan morgen naar een gra fjordenmerrie kijken in herenthout…of ik soms iets meer weet over die merrie?(herenthout is niet zo ver bij mij vandaan, en ik ken J.L inderdaad, maar het paard zelf ken ik eigenlijk niet)
Succes morgen NorwayFjord, hopelijk is het wat voor jullie, dan kan je ook een droom waarmaken!
Ja m'n moeder vind het helemaal spannend en is enthousiast, zo lief.

Morgen even rondbellen voor een klinische keuring (na Olaf met z'n hartaandoening wil ik dat toch even getackeld hebben) en hopelijk zijn we dan een prachtige gra merrie rijker!
Mijn hoofd kan er nog steeds niet helemaal bij, zo lang gedroomd van een eigen paard en misschien heb ik binnenkort binnen een jaar tijd 2 droompaarden

Zal jullie niet helemaal vol spammen want ik had al extra foto's besteld omdat ik niet kon kiezen:+