Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar we werken eraan.
)
super blij en dacht op t eind oh ik had eigenlijk een groter rondje moeten maken. Echt zo genieten

Oskarrino schreef:Marjan wat fijn!!! Ik moet nog even de ballen krijgen om alleen op pad te gaan met m’n nieuwe maatje. M’n vorige paard was een ramp buiten dus eerst nog maar even vertrouwen opbouwen
Oskarrino schreef:Marjan wat fijn!!! Ik moet nog even de ballen krijgen om alleen op pad te gaan met m’n nieuwe maatje. M’n vorige paard was een ramp buiten dus eerst nog maar even vertrouwen opbouwen
hoop dat je toch weer zonder angst kan rijden in de toekomst!

NorwayFjord schreef:ruitje schreef:Op de Fjordenpaarden BeneLux groep o p FB komt een gaaf gekleurde merrie voorbij
Ja ik zei nog tegen m'n moeder vanmiddag, we gaan geen gra kleurige merrie binnen ons budget vinden. We gaan zondag waarschijnlijk kijken
Ben benieuwd hoe het morgen loopt. Ik zou ook voor een merrie gaan. Nu ik zelf merries heb, wil ik niets anders meer. En ik hoop in de toekomst ook alle fjordenkleuren te hebben in merrie
2 van de 5 hebben we natuurlijk al