Bodan - Groningen (Groningen) (heeft een trailer
en een niet verkeersmak peerd
)Bon_Bon - Velserbroek (Noord-Holland)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en een niet verkeersmak peerd
)
Bodan schreef:spreken we in drenthe af, lekker centraal :>
who's next?

Bovendien is mijn paard buiten niet te vertrouwen! Gister lekker in het bos wezen wandelen en we wilden omdraaien om weer naar huis te gaan en mevrouw kwam met 4 hoeven van de grond! En stijgeren :S Heb t ff gehad met die steken van haar, toen ik dr wilde longeren had ik ook al 2 hoeven in m'n buik :S Rijden gaat weer wel goed, heb al een keer in een manegeles meegereden;) zal wel moeten want bij ons is de longeerring en buitenbak bevroren op het moment :S Hoe gaat het met jullie knollies? 

paar keer stil gezet en weer verder gestapt, ze was zooo braaf.
ben zo happyyyyyyyy 

neem vanavond vriendje mee, die kan haar miss beter houden
Maja voel me wel enorm klote hierdoor
handig weer!!

Dacht misschien moet ik het zo proberen als ze netjes meeloopt de bak in belonen met een appeltje..

hahaha
Kwam wel een enorme trekker langs maar het ging wel goed! Ze vind het echt helemaal geweldig om buiten te rijden, je ziet haar helemaal stralen dan! Wil eigenlijk ook leren om met haar te mennen denk dat ze dat ook wel leuk vind
Maar aanleg voor dressuur heeft ze geloof ik ook wel! Wissels springt ze makkelijk, wijken kan ze (nog niet op commando allemaal hahaha) En nu in de galop gaat ze heel traag en verzameld galopperen maar wel goed opwaarts springen.. heel raar maar gaaf gevoel haha!'Kreeg al complimenten over m'n galopje, maja ik wilde meer voorwaarts
Vandaag was ze wel weer ondeugend hoor! Zitten in de buitenbak slecht stukken op de hoefslag waar ik niet doorheen wil en mevrouw gaat er dan extra hard toch doorheen crossen.. wat ik dus eng vind.. Zucht, fjorden...

hahaha