Hoe gaat het meet jou en Zorro(?) lukt het om te wennen aan elkaar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Maar dat komt vanzelf goed. De eerste buitenritjes zijn een feit en we leren elkaar steeds beter kennen. Heb het idee dat Zorro nu ook goed gewend is aan zijn nieuwe omgeving en steeds beter zijn plekje in de kudde weet te vinden. Hij is wel wat afgevallen dus ik ben nog op zoek naar de juiste verhouding voer icm met het werk wat hij nu doet.
 ). Maar dat komt vanzelf goed. De eerste buitenritjes zijn een feit en we leren elkaar steeds beter kennen. Heb het idee dat Zorro nu ook goed gewend is aan zijn nieuwe omgeving en steeds beter zijn plekje in de kudde weet te vinden. Hij is wel wat afgevallen dus ik ben nog op zoek naar de juiste verhouding voer icm met het werk wat hij nu doet.                                                         

) maar voor de wandelingen wil ik graag een WN outfit, dus mijn toekomstige boomloos zadel zal een WN type worden
 ) maar voor de wandelingen wil ik graag een WN outfit, dus mijn toekomstige boomloos zadel zal een WN type worden  En dan wil ik een leuk WN hoofdstelletje erbij 'voor de mooi
 En dan wil ik een leuk WN hoofdstelletje erbij 'voor de mooi  '. En ik wil mezelf graag wat meer verdiepen in de 'in hand trail' onderdelen, denk dat dit wel iets voor ons zou zijn
 '. En ik wil mezelf graag wat meer verdiepen in de 'in hand trail' onderdelen, denk dat dit wel iets voor ons zou zijn  

Ik rij eigenlijk nooit in de bak, maar wel veel buiten en wij hebben ook een boomloos western zadel en hoofdstellen
 Ik rij eigenlijk nooit in de bak, maar wel veel buiten en wij hebben ook een boomloos western zadel en hoofdstellen  Dressuur heb ik eigenlijk niks mee en ik vind western altijd wel mooi dus ik dacht ach waarom niet
 Dressuur heb ik eigenlijk niks mee en ik vind western altijd wel mooi dus ik dacht ach waarom niet  
  Winnie en ik doen wel eens mee met trail trainingen en soms voor de lol een kleinschalig wedstrijdje. Is altijd erg gezellig en leuk om te doen! Ik kan de foto's van de in hand trail zo niet vinden, maar wel van onder het zadel
 Winnie en ik doen wel eens mee met trail trainingen en soms voor de lol een kleinschalig wedstrijdje. Is altijd erg gezellig en leuk om te doen! Ik kan de foto's van de in hand trail zo niet vinden, maar wel van onder het zadel 

Het is echt door dit soort foto's dat ik er zin in krijg en inderdaad, het staat zo schattig, zo'n western outfit
 Het is echt door dit soort foto's dat ik er zin in krijg en inderdaad, het staat zo schattig, zo'n western outfit  

). Dus wat lesjes zullen ons deugd doen
 ). Dus wat lesjes zullen ons deugd doen  

Hoop dat het snel weer mooi weer wordt, dan kan ik die ook weer tevoorschijn toveren
 Hoop dat het snel weer mooi weer wordt, dan kan ik die ook weer tevoorschijn toveren 

!
 !                                                          

!
 !