Er zegt hier helemaal niemand dat ze fjorden graag dik zien. Dat je dat NB tegen mij zegt geeft al wel aan hoe dom je bezig bent.
rusty886
Geplaatst: 11-03-13 15:32
wat een leuke fjorden zijn er weer in het zonnetje gezet! en iedereen hou asjeblieft op met over van hoe en wat dit is niet leuk meer! (in ieder geval degene die er over blijven door gaan)
uudje
Geplaatst: 11-03-13 16:34
Ben het helemaal met Rusty eens. Laten we het gezellig houden en leuke foto's hier plaatsen, waar dit topic voor gemaakt is. Want ben bang dat er anders een slotje op dit topic gaat komen.
Hier mijn knappe fjordjes weer.
Fimke vind het geweldig om lekker op de ton te stampen met haar voeten. Ze is hier een ahum ''beetje'' vies, maar gelukkig is ze weer mooi wit aan het worden nu ze verhaard.
Wat is Fimke een knappe poooowny! Aparte kleur, wat is dat voor kleur? En Udo ziet er lekker eigenwijs uit met zn manen zo!
Talithao
Geplaatst: 11-03-13 19:11
ik op mijn knappertje Goofy. (ik weet dat ik naar voren zit heel erg. het zijn zadels voor kleine kinderen. de boom staat dus expres wat hoger. hierom rijden wij ook liever zonder zadel haha. verder zijn het goede zadels hoor!)
Misschien als ik heel goed kijk, zie ik het voer in mijn bak liggen en als dan blijf kijken snapt ze misschien wel dat ik daar naartoe wil, want ik heb zin in mijn voer
Zullen we het hier even gezellig en ontopic houden? Het is niet de bedoeling om ruzies uit te vechten op openbaar bokt en ook het openbaar maken van pbs is niet toegestaan. Bij deze het verzoek om hier rekening mee te houden en terug ontopic te gaan aub. Wanneer je problemen hebt met een medebokker los dit dan via pb op of maak gebruik van de TeM knop.
Talithao
Geplaatst: 11-03-13 23:25
eestheer schreef:
tahorselover, volgens mij zit je zonder zadel? of is het zo klein dat we het niet kunne zien..
in de eerste foto zit ik met zadel de 2de zonder als voorbeeld dat dat al veel beter zit hahaha
rusty886
Geplaatst: 11-03-13 23:27
uudje; wat zien je fjordjes er weer leuk uit! en de rest van de fjordjes zien er ook super leuk en lief uit!
eestheer
Geplaatst: 12-03-13 09:37
tahorselover schreef:
eestheer schreef:
tahorselover, volgens mij zit je zonder zadel? of is het zo klein dat we het niet kunne zien..
in de eerste foto zit ik met zadel de 2de zonder als voorbeeld dat dat al veel beter zit hahaha
Oh zie de foto met zadel nu pass.. Te hard gescrolld
Foss
Geplaatst: 12-03-13 10:01
Wat een heerlijke fjordjes komen er voorbij met zulke onschuldige koppies.