Ik vind Bryan ook echt heel erg leuk!
En Chiem is natuurlijk ook een knapperd!

Hoe is je wedstrijd gegaan?
Hier Aagje ook weer eens

Lekker buiten

Aag op haar knapst (banenmonster!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmir schreef:Ja maar waar gaat het dan om, dat je een passie voor een ras deelt? Of dat ie geel Is?
Ik kom al jaren in dit topic, heb het altijd gezellig gevonden en helaas zijn mn gele varianten allemaal de pijp uit.
Maargoed dat ergens een grens getrokken moet worden ok, dat begrijp ik. Maar aan de andere kant kan ik me hier ook een fjordxhaf in fjordenkleur herinneren in dit topic, wat geen probleem was..
Maargoed ik val voornamelijk over dat kinderachtige getem.
esmir schreef:Ja maar waar gaat het dan om, dat je een passie voor een ras deelt? Of dat ie geel Is?
Ik kom al jaren in dit topic, heb het altijd gezellig gevonden en helaas zijn mn gele varianten allemaal de pijp uit.
Maargoed dat ergens een grens getrokken moet worden ok, dat begrijp ik. Maar aan de andere kant kan ik me hier ook een fjordxhaf in fjordenkleur herinneren in dit topic, wat geen probleem was..
Maargoed ik val voornamelijk over dat kinderachtige getem.
esmir schreef:Kennelijk zijn er hier mensen die zich gruwelijk storen aan de foto's hier van mijn bonte Fjordenkruising.
Jammer dat ik nu door een Mod op de vingers moet worden getikt.
Als je iets niet aanstaat zeg het me gewoon, doe ik ook. Dit rare gedoe begrijp ik eerlijk gezegd niet. Dus be my guest..
Wie m past trekken hem aan..