Ik heb ook een hoofdstel aangedaan vij Tara. Maar dat was super groot, haha. Maar het word zo wel “echt”
Wij zijn klaar voor de keuring in Grimbergen morgen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Furst schreef:Oh knappe Udsie!
Ik heb ook een hoofdstel aangedaan vij Tara. Maar dat was super groot, haha. Maar het word zo wel “echt”
Wij zijn klaar voor de keuring in Grimbergen morgen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
helemaal leuk! En idd liever langzamer bij twijfel dan harder.

Met Sølfin ging het vrij spontaan, ik ging het erf af met de fiets in de ene hand en Sølfin in de andere hand. De terugweg ben ik gewoon op de fiets gaan zitten, hij vond het gelijk normaal
Ik fiets wel altijd met een Monty Roberts halster, dat geeft net iets meer controle. 
Udith is 1,45 en heeft toch echt wel uiterlijk van een stevig paardje. 

Wat wil je behouden en verbeteren ten opzichte van je merrie? Wat is je fokdoel? Qua type, karakter, beweging, gebruik? En heb je ook nakomelingen van de hengsten gezien (voor zover mogelijk)? De antwoorden op deze vragen hebben me destijds geholpen bij mijn keuze. Heeft in mijn geval goed uitgepakt kan ik nu zeggen
Hoe is haar beweging, wat is haar karakter precies en wat moet de hengst daarvan ook sowieso hebben, wat kan de hengst verbeteren aan het exterieur. Als je wil dat mensen mee gaan denken is het handig dat daadwerkelijk te benoemen en daar goed over na te denken haha