Ziet er ook uit als een hele fijne plek!
Ik gebruik bijna geen dekens, maar heb wel voor echt zeiknatte dagen regendekens liggen. Heb die van Masters (hypostore), zelfs mijn kruising trekpaard past deze dus geschikt voor brede paarden haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

we hebben ook een cirkel aan het einde van de track. Ons stuk is te smal om echt rond te gaan. Hebben jullie ook een stuk opgehoogd of lijkt het zo? Zou ook graag nog een klein bergje hebben.

Én ze mogen ook nog op het pad vandaag van de boer om gras en riet te eten dus de paarden zijn blij 
. Vervolgens gingen ze als een idioot samen spelen dus ze waren lekker afgekoeld en ik voelde me een stuk minder slecht.
Maar bij ons staat er nog wel een briesje dus het is wel benauwd maar nog te doen.
Wel dazen maar daar heeft Olaf niks van, zat er 1 op z'n schouder vanmiddag en hij had het volgens mij amper door, dat ding zat vol bloed toen ik hem dood sloeg (en mijn hand en Olaf daarna ook
)

Ik ben ontzettend pietje precies, zie nu ook alweer dingen die ik nog bij wil knippen maar hij was een beetje ongeduldig gister. Volgende week heb ik een professionele fotoshoot met hem dus dan moet ie wel strak in de lak