Wat zijn fjorden toch heerlijke relaxte beesten soms. Eerste keer lange lijnen les en ze deed het alsof ze het al jaren deed. Vond het totaal niet raar dat ik dan achter haar aan rende.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb geen ambities op het vlak van mennen maar zou het voor de afwisseling wel leuk vinden als Finnea zich voor de sleep nuttig kan maken. Gelukt

Inmiddels is ie toch zijn moeder voorbij dus ik mag niet klagen
En knappe Sølfin
Haha ja je had ook gereageerd op Insta, ik moet het ook echt los gaan laten. Zeker met de omstandigheden van afgelopen jaar (complicaties bij castratie en droes) én zijn hartaandoening is het gewoon echt niet raar als hij wel wat kleiner blijft en als hij wel de hoogte in schiet ben ik ook blij. Ik kan er niet meer aan doen dan goed voer aanbieden en hem zo gelukkig mogelijk houden
En rijden is niet alles, wat er kan zien we wel als ie oud genoeg is haha en dat is ook nog afhankelijk van zijn hart
!

!
Ik reed relatief weinig wat dat betreft en lette goed op drukplekken of bepaalde reacties van pijn maar dit heb ik nooit gezien. Wel iemand met veel ervaring gevraagd maar zij gaf aan dat het zo wel kon.
Het is een schat van een beest maar soms is het een duiveltje.
Ze heeft daarna nog 10 rondjes in volle galop door de bak heen gerend nadat ik snel alles eraf getrokken had. Zo onstuimig was ze toen ook nog niet eerder geweest. Ben er toen ook niet opgestapt.