Ik ga mijn shetlander 3 februari halen. Ben erg benieuwd wat ze van een ‘kleine koe’ (lees vosbonte shetlander
 ) vinden!
 ) vinden!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) vinden!
 ) vinden!                                                         

Vind het altijd leuk om andere fjord voor de lens te hebben
 Vind het altijd leuk om andere fjord voor de lens te hebben   

Fabster schreef:Die foto met 2 fjorden en de shet in het midden
Ik gad er ook een shet bij. Toen gad ik alleen nog Leo en de shet. Maar de shet is een aantal jaren geleden overleden. Ik heb nu 5 paarden aan huis staan (ook veel te veel trouwens), dus er is geen shet meer bij gekomen.

Wij reden vandaag met de trein door de Vlaamse Ardennen, en bij elk leuk uitzicht dacht ik, wat zou ik hier leuk de heuvel op willen galopperen, zucht...
 Wij reden vandaag met de trein door de Vlaamse Ardennen, en bij elk leuk uitzicht dacht ik, wat zou ik hier leuk de heuvel op willen galopperen, zucht...                                                         
sanso schreef:Ilona wat precies weet ik niet (deels wel maar niet alles) maar hij heeft een erg zwaar verleden gehad. Van zichzelf is het al een onzeker en iets wat sensibel/gevoelig paard. Dit is alleen maar verergerd door zijn verleden.
Ging als veulen al mis toen hij in de draad is komen te hangen, een erg groot litteken op zijn achterbeen.
Zo zijn er meer dingen; geslagen/mishandeld en ook mentaal gebroken. Bang voor vreemden, (onverwachte) aanrakingen en naalden oa.
Een heel boekwerk, maar omdat ik niet het hele verhaal kan terug ‘vinden’ ga ik er liever niet verder op in als dit. Wellicht via PB wel.
 Nu al heel veel verbetering te zien dus gaat vast ‘goed’ komen.
 Nu al heel veel verbetering te zien dus gaat vast ‘goed’ komen.                                                         
 maar niet teveel. Ben zelf namelijk nogal een schijtert Haha. Maar ik sta oo deze stal vanwege de enorm fijne hulp en vanwege de faciliteiten: binnenbak, buitenbad, enorme crossweide en aangrenzend bos
 maar niet teveel. Ben zelf namelijk nogal een schijtert Haha. Maar ik sta oo deze stal vanwege de enorm fijne hulp en vanwege de faciliteiten: binnenbak, buitenbad, enorme crossweide en aangrenzend bos