Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiSs_vOsj schreef:Oehh.. en jij Basco
SecretLIN schreef:MiSs_vOsj schreef:Oehh.. en jij Basco
Oeps ben er nog meer vergeten![]()
Unica = 1650 (jammer datie wat klein is)
Basco = 1550 ( Halstor is de vader van mijn Fjord Lindia)
Blondie = 1500 ( jammer van exceem)
Karev = 1550 (leuk dier)
Gaan jullie (haha voor degene die het nog niet gedaan heeftzouden jullie Lindia ook nog willen taxeren?)
unica schreef:mijn fjord:
Unica, ze is 9 jaar ze loopt nu L1 + 3, springen kan ze ook goed!
we hebben 1 keer mee gedaan aan een keuring daar had ze eerste premie ( voorlopig model, gaan we dit jaar proef voor doen.) en ze heeft 1 keer meegedaan met de fjordsport hierbij haalde ze een B dressuur diploma en een B spring diploma!
het is een luxe typ, alleen is ze jammer genoeg maar 1.36.
Vader: Olshen Junior
Moeder: Phalaris
http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/28178/11445.jpg
http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/28178/66381.jpg
Slotty schreef:en tingvar dan?(zie 2x hetzelfde lijstje, maar zonder mijn viendje erbij.. )
SecretLIN schreef:Slotty schreef:en tingvar dan?(zie 2x hetzelfde lijstje, maar zonder mijn viendje erbij.. )
Haha sorryhoe kan ik nou zo'n mooie man vergeten
![]()
Ik vind Tingvar heel mooi alleen vind ik hem zelf wat te groot,maar dat is wat ik vinddenk wel dat heel veel mensen dat juist weer heel mooi vinden ik hou meer van het ouderwetse dik en klein type fjord haha...
Tingvar schat ik rond de 1800 tis een mooie ruin en zo te zien kan die ook heel mooi lopen:D
SecretLIN schreef:Slotty schreef:en tingvar dan?(zie 2x hetzelfde lijstje, maar zonder mijn viendje erbij.. )
Haha sorryhoe kan ik nou zo'n mooie man vergeten
![]()
Ik vind Tingvar heel mooi alleen vind ik hem zelf wat te groot,maar dat is wat ik vinddenk wel dat heel veel mensen dat juist weer heel mooi vinden ik hou meer van het ouderwetse dik en klein type fjord haha...
Tingvar schat ik rond de 1800 tis een mooie ruin en zo te zien kan die ook heel mooi lopen:D