Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_tico schreef:Heey
Vandaag echt niet fijn gereden, we hebben Tic nog even snel geschoren..
Maar eerst bijrijder er even op gereden dan, dat ging wel goed al was hij erg fit, maar bij haar hoeft hij alleen nageeflijk, niet in de goede lengtebuiging/stelling etc.. dus ik ging erop en ik wil hem op rechts doorbuigen en hij loopt gewoon niet.
Hij wil gewoon niet buigen op rechts, op links ook amper, maar beter als op rechts.
Nou het wijken was ook niks vandaag, hij ging alleen rennen, onder me uit rennen, kop eruit, kop omhoog etc. Echt zwaar klóte, ik baal echt écht écht. Omdat hij toen ik hem elke dag reed nog tot eind zomer hij zo makkelijk buigde, hij was zo fijn voor me been, hij liep netjes ontspannen, de sb ging redelijk en wijken deed ie super. Nou wijkt hij gewoon helemaal niet fijn meer, sb snapt ie gewoon niet meer. Gewoon omdat hij niet meer zo elastisch was als eerst. Ik baal echt, naja morgen maar afzien.. Ik ga wel gewoon rijden maar het word geen goede proef voor mij. Nouja het is voor me plezier, wel leuk weer een x.
Maar ik heb dus toestraks helemaal alleen Tico moette klaarmaken, spullen poetsen enzo. Omdat me bijrijdstertje weg moest.. nouja dat is dan ook weer lekker.
Maaaarja, verder wel alles goed.
Ik ga eventjes bijlezen.