Wladimir, Fjord.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Re: Wladimir, Fjord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 10:28

Iemand nog iets van hem vernomen??

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 13:54

Ik niet Verdrietig

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 14:04

Ik hoop iniedergeval voor hem dat 'ie niet op een manegestaat, maar gewoon lekker bij een pensionstal van iemand die hem respecteerd Lachen

Unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:48

Floor_x schreef:
Op onze manege staat sindskort de fjord Wladimir. Hij schijnt dekhengst te zijn geweest
Nou vroeg ik me af, heeft iemand misschien een veulen van hem? Zoja, mag ik een misschien een Foto zien?:)
Ik ga morgen foto's van 'm maken, dus de foto's komen eraan:)

Wladimir is ook mijn fjord geweest voor een paar maanden voor ik hem verkocht gekocht in veenendaal geloof ik

Unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:49

monikje schreef:
Jaa idd Wladimir is niet het Beste paard voor iemand die als eerst een paard neemt

ik had hem als eerste paard.... dat ging niet zo heel goed...

Unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 22:58

Floor_x schreef:
Weet iemand trouwens hoe oud hij was?
Of Wanneer hij was geboren?:)

toen ik hem kocht 6jaar

Unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:04

ik heb ook nog een beker van hem Veulen Kamp Fok en sportdag W.b.D 2001 Hoop dat het goed met hem gaat, hij was best lief ook al ben ik er vaak zonder reden afgegooit me vriend ook hij heeft in het ziekehuis gelegen nadat hij er afwas gegooit hij ging zitten en nog voor hij zat wert hij in de zijkant van de bak gesmeten, zonder aanleiding. ik heb vanalles met hem geprobeert aan gonsulten, akipunktuur, dieren tolk.... 3 verschillende dieren artsen.... vanalles...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:04

Het is een W dus hij is nu 7.

Unicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:34

Voor mennen zou hij wel heel geschikt moetn zijn hij heeft een heel sterken voorhand, ik heb meerdere consulten met een dieren tolk voor Wladje gehad. en ik een van die gesprekken vertelde zij mij dat dat als ik ooit nog is met hem wilde gaan mennen hij daar heel geschikt voor zou zijn. Ik hoop dat zijn nieuwe baasje dat met hem doet. Rijden is mischien iets minder met hem maar mennen mischien destebeter.

Hij was op stal ook echt een schatje, ik ben nooit bang geweest dat hij me zou trappen of platdrukken. Bijten deed hij wel toen ik hem kocht maar dat heb ik hem toen afgeleerd, net als het touw uit me handen trekken en als eerst door een deur gat willen.

Hij liep gewoon zouder touw naast me, stopte ik stopte hij, draaide ik een rondje om me eigen as, dan draaide hij mee om rechts van mij te blijven en net een stap achter mij. Ging ik renne rende hij netjes los mee.

Ik heb hem ook vaak zonder zadel gereden dat ging prima, maar soms sloeg hij over, zo ineens en dan moest zijn ruiter er af, gelijk! Dat maakte hem voor mij eng.

Echt heel jammer, hij was me eerste paardje, en met proberen echt heel lief en vrolijk.

Na Wladimir heb ik geen eigen paard meer gehad, ik heb hem verkocht aan een handelsstal, en presies vertelt warom. Een handelsstal die nu niet meer bestaad, eentje bij Azlo in de buurt, bij bornebroek. niet gek dat hij nu meer bestaad, hij heeft hem dus aan een manege verkocht als braaf....

Ik heb eerst geprobeert een zelf een baasje voor hem te zoeken, maar dat wilde niet, wie koopt er een onvoorspelbaar paard?

Ik mis hem nog steeds een beetje...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:15

Unicorn, hij staat nu ook bij mensen waar hij gebruikt wordt om te mennen dus wat dat betreft is hij er mooie vanaf gekomen :j

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 00:46

Is dat zo Kelly_Taco?
Weet jij waar hij terecht is gekomen?
Fijn dat ze met hem mennen en dat hij dan goed terecht is gekomen zeg!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 00:49

Ja, is het voor hem tenminste nog goedgekomen (hoop ik)

Ik keek bij Jumping Amsterdam laatst stiekem of hij bij het mennen was. Je weet het maar nooit...:+

boyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 19:57

Kan jullie wel vertellen zoals ik al vaker in dit topic gedaan heb ( kan het niet laten hem te verdedigen ) dat hij niet zo was, hij is bij ons gefokt en op z,n 5de verkocht naar Veenendaal, daar is wat met hem gebeurt want dat blijkt wel op de laatste keuring zoals ze hebben daar hebben laten zien |( sommige weten wel wat ik daar mee bedoel.)

Wladimir was een echte hengst maar niet gevaarlijk, ik heb hem 2 jaar lang gereden voor de fokkers en ben er maar 1x af gevallen, helaas was dat tijden de ABOP :o

Helaas weten wij ook nog steeds niet waar hij is maar misschien is dat ook maar beter zo...

Rij nu zijn half broer boyar en die gaat gelukkig nooit meer weg!!! :D :D

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 00:17

@boyar: Ik zeg ook niet dat hij een levensgevaarlijk paard is :)
Maar een paard dat niet begrepen werd en niet op zijn plek was waardoor (zoals de meeste paarden) er tegen gaan verzetten.
Ik denk dat als hij bij een geschikte eigenaar is dat het een heel leuk paard kan worden! :)