Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evy schreef:Dank jullie wel!
Ik ben ook net met Vickey geweest, en we hadden 184 en 191 punten, dus met haar mag ik nu naar de L2!!!

Marcella schreef:Er word wel eens gezegd slechte generale is goede repetitie.
) en de tweede proef net 180, hier was ze een beetje moe helaas. Al met al weer supertrots op mn fjordje. Grappig altijd, de drie keer dat ik nu gestart ben, ben ik steeds als enige koudbloed in de B, en ik zie steeds al die andere mensne hun neus ophalen voor mn fjord (natuurlijk niet iedereen, maar wel veel) en ik heb elke keer nog winst gehad! lonnie schreef:net terug van wedstrijd, vandaag mn tweede en derde wp gehaald, nu na 3 proeven 3 wp in de B, dus gaat netjes, nmiet te snel, zodat ik het allemaal in de training bij kan houden. was de eerste proef vierde met 187 punten (en alle kwpn'ers op 3 na eruit gereden) en de tweede proef net 180, hier was ze een beetje moe helaas. Al met al weer supertrots op mn fjordje. Grappig altijd, de drie keer dat ik nu gestart ben, ben ik steeds als enige koudbloed in de B, en ik zie steeds al die andere mensne hun neus ophalen voor mn fjord (natuurlijk niet iedereen, maar wel veel) en ik heb elke keer nog winst gehad!
Snoevie schreef:ik vind het wel meevallen met dat neus ophalen hoor,hier op stal start een meisje ook met haar fjord,en die is al M2 of Z1,weet ik niet zeker en die doet het super,ik hoor er nooit rare dingen over.
het is vaak dat je zelf een beetje het idee hebt dat mensen hun neus ophalen(tuurlijk zijn ze erbij,maar dat zijn mensen die het tegen iedereen doen die een minder sjiek en duur paard hebben dan zij zelf)
lonnie schreef:das inderdaad leuk, als iedereen gewoon normaal doet, maar waar ik vandaag was, was dat niet zo, echt allemaal duur, duur duur en arrogant
[HAW] Blondie weer's op bokt @ wedstrijd (L2) ) 
dus nu 10 mei onze officiele wedstrijd.
Marjo_Wystan schreef:Heb net een endurance & dressuur startkaart aangevraagd
Endurance echt omdat ik dat al heel lang wil. We hebben een kennismakingsklasse gereden in Vaassen en dat ging goeddus nu 10 mei onze officiele wedstrijd.
Omdat ik al die dingen aan moest vragen en moest registreren etc. heb ik er ook een dressuur startkaart bij genomen, vanwege de wedstrijden bij ons op loopafstand van stal... maar ik zit m nu wel te schijten hoor! Doodeng...
Maar aan de andere kant, lekker boeiend, als we maar lol hebben, toch?
gr. marjo