wat rijden jullie met je fjord?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: wat rijden jullie met je fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 14:09

Super toch nog 1 puntje erbij.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 14:17

heee!!! gefeliciteerd!!! je eerst punt in het M2!!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 20:10

Dank jullie wel!

Ik ben ook net met Vickey geweest, en we hadden 184 en 191 punten, dus met haar mag ik nu naar de L2!!!

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 19:28

Evy schreef:
Dank jullie wel!

Ik ben ook net met Vickey geweest, en we hadden 184 en 191 punten, dus met haar mag ik nu naar de L2!!!

gefeliciteerd zeg! Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:19

Wow Ev, jij gaat snel Haha!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:29

Ik rij geen officiële wedstrijden, wel trainen we thuis dressuur. Verder rij ik ook dresuur maar dan met dameszadel, we maken weleens een sprongetje en we gaan naar buiten toe...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 11:38

Ik moet vrijdag B Springen Paarden... Ik ben doodnerveus haha Nagelbijten / Gniffelen

En Zaterdag heb ik mijn SGW Debuut ! Haha!

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 22:10

ik heb zondag mn eerste officieële klasse 1 endurance in Vaasen gereden met roëla! we hebben hem super uitgereden met nette waardes en een hele mooie gemideelde snelheid. dus onze eerste 3 winstpunten hebben we al te pakken. 19 april gaan we naar Kootwijk. heb er nu al zo'n zin in! Haha!
Ze liep in Vaasen ook als een trein. een echte endurance-diesel! Pling

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 10:17

Ik heb morgen (6 april) weer wedstrijd.
Ik start voor de tweede keer L2 (we zijn L2+2 in 11 maanden dus niet over te klagen.)
Eigelijk ben ik wel een beetje zenuwachtig want de afgelopen dagen liep ze niet zo heel fijn maar ja we zien het wel

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 10:39

Er word wel eens gezegd slechte generale is goede repetitie. Knipoog

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 16:13

Marcella schreef:
Er word wel eens gezegd slechte generale is goede repetitie. Knipoog

haha ja en 9 van de 10 keer is dat ook wel zo maar vandaag was het toch iets anders. De bak was wel heel zwaar en ze liep ook niet zo fijn. Ik had echt geen goed gevoiel over m'n proeven maar ik ben toch 2x 2e met 187 en 184 punten geworden, dus niet om over te klagen, weer twee erbij Tong uitsteken

Dit was onze tweede L2 wedstrijd en we zitten nu op L2+4 Knipoog

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:21

net terug van wedstrijd, vandaag mn tweede en derde wp gehaald, nu na 3 proeven 3 wp in de B, dus gaat netjes, nmiet te snel, zodat ik het allemaal in de training bij kan houden. was de eerste proef vierde met 187 punten (en alle kwpn'ers op 3 na eruit gereden Knipoog ) en de tweede proef net 180, hier was ze een beetje moe helaas. Al met al weer supertrots op mn fjordje. Grappig altijd, de drie keer dat ik nu gestart ben, ben ik steeds als enige koudbloed in de B, en ik zie steeds al die andere mensne hun neus ophalen voor mn fjord (natuurlijk niet iedereen, maar wel veel) en ik heb elke keer nog winst gehad!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 18:44

ik vind het wel meevallen met dat neus ophalen hoor,hier op stal start een meisje ook met haar fjord,en die is al M2 of Z1,weet ik niet zeker en die doet het super,ik hoor er nooit rare dingen over.
het is vaak dat je zelf een beetje het idee hebt dat mensen hun neus ophalen(tuurlijk zijn ze erbij,maar dat zijn mensen die het tegen iedereen doen die een minder sjiek en duur paard hebben dan zij zelf)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:30

lonnie schreef:
net terug van wedstrijd, vandaag mn tweede en derde wp gehaald, nu na 3 proeven 3 wp in de B, dus gaat netjes, nmiet te snel, zodat ik het allemaal in de training bij kan houden. was de eerste proef vierde met 187 punten (en alle kwpn'ers op 3 na eruit gereden Knipoog ) en de tweede proef net 180, hier was ze een beetje moe helaas. Al met al weer supertrots op mn fjordje. Grappig altijd, de drie keer dat ik nu gestart ben, ben ik steeds als enige koudbloed in de B, en ik zie steeds al die andere mensne hun neus ophalen voor mn fjord (natuurlijk niet iedereen, maar wel veel) en ik heb elke keer nog winst gehad!

Joh, niets leuker, dan om met volgens velen een kansloze combinatie..
(niet persoonlijk bedoeld hoor, maar geld voor alle atypische.. dressuur paarden.. dus ook andere rassen!)
Lekker met winst naar huis te gaan!!! of zelfs met de prijzen!!

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:11

Snoevie schreef:
ik vind het wel meevallen met dat neus ophalen hoor,hier op stal start een meisje ook met haar fjord,en die is al M2 of Z1,weet ik niet zeker en die doet het super,ik hoor er nooit rare dingen over.
het is vaak dat je zelf een beetje het idee hebt dat mensen hun neus ophalen(tuurlijk zijn ze erbij,maar dat zijn mensen die het tegen iedereen doen die een minder sjiek en duur paard hebben dan zij zelf)

Bij mij valt het ook wel mee hoor.
Er was één keer iemand die zei: "ach als je er maar lol in hebt" (was in mijn L2 debuut) Maar ik ging er wel vandoor met 2x de eerste prijs en 2 winst, maar verders hoor ik er niks over. Vaak juist alleen maar leuke dingen Pling

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:23

das inderdaad leuk, als iedereen gewoon normaal doet, maar waar ik vandaag was, was dat niet zo, echt allemaal duur, duur duur en arrogant Haha!

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:33

lonnie schreef:
das inderdaad leuk, als iedereen gewoon normaal doet, maar waar ik vandaag was, was dat niet zo, echt allemaal duur, duur duur en arrogant Haha!

haha nou dan is het juist leuk al sje winst haalt en andere paarden eruit rijdt! Tong uitsteken

(effe btw ik heb een topic gemaakt dus voor wie nieuwsgierig is Tong uitsteken [HAW] Blondie weer's op bokt @ wedstrijd (L2) )

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:24

Met Akes rij ik momenteel nog onderlinge wedstrijden.
Heb er al 3 gehad en het gaat super!
Wil 'ooit' wel eens officieel gaan starten,maar wacht eerst tot gerrit ook zover is.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:58

ik ben met Uniek M2 tussen de paarden Haha!
maar ben november 2006 voor het laatste gestart ivm dracht / veulen / en nu rugprobleempjes...

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:33

Heb net een endurance & dressuur startkaart aangevraagd

Endurance echt omdat ik dat al heel lang wil. We hebben een kennismakingsklasse gereden in Vaassen en dat ging goed Ja dus nu 10 mei onze officiele wedstrijd.

Omdat ik al die dingen aan moest vragen en moest registreren etc. heb ik er ook een dressuur startkaart bij genomen, vanwege de wedstrijden bij ons op loopafstand van stal... maar ik zit m nu wel te schijten hoor! Doodeng...

Maar aan de andere kant, lekker boeiend, als we maar lol hebben, toch?

gr. marjo

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 11:50

Sinds gister (3 augustus) Ben ik M1 startgerechtigd met mijn fjordje Haha!
Ik had weer twee winst en ben dus ge-eindigd op L2+11!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 23:16

ik heb mijn eerste winstpunt binnen gehaald op 29 juni Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 09:58

wat leuk allemaal zeg........ik zou ook wel B dressuur willen starten met mijn pony,maar daar zijn we nog niet aan toe

endurance lijkt me ook super gaaf

Dewi_Blondie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 21:06

B starten gaat toch wel? Toen mijn pony nog niet geweldig liep... niet nagefelijk gibng ik ook gewoon starten gewoon voor de ervaring maar als je daar eenmaal aan begint kan je niet meer zonder:D

ps. heb 7 September m'n M1 debuut:D:D:D:D

Troelaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 22:17

Marjo_Wystan schreef:
Heb net een endurance & dressuur startkaart aangevraagd

Endurance echt omdat ik dat al heel lang wil. We hebben een kennismakingsklasse gereden in Vaassen en dat ging goed Ja dus nu 10 mei onze officiele wedstrijd.

Omdat ik al die dingen aan moest vragen en moest registreren etc. heb ik er ook een dressuur startkaart bij genomen, vanwege de wedstrijden bij ons op loopafstand van stal... maar ik zit m nu wel te schijten hoor! Doodeng...

Maar aan de andere kant, lekker boeiend, als we maar lol hebben, toch?

gr. marjo

je hoeft geen startkaart aan te vragen voor de endurance als je een dressuurstartkaart hebt. ik rijd alleen endurance en heb dan ook alleen een endurancestartkaart maar als je een dressuurstartkaart hebt hoef je niet speciaal een aan te vragen voor de endurance.
das wel makkelijk en scheelt in de portomonnee...
ben wel even benieuwd: hoe is je 1e klasse 1 gegaan?

ik ben al een tijdje klasse 2 startgerechtigd met mn fjorden baal... volgend seizoen gaan we ervoor! Haha!