Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anita45 schreef:Hoe lang heb je Nobby nu dan?
Mijn liefde voor Fjorden is al als klein meisje begonnen met de Fjord van de melkboer die iedere dag bij ons langs kwam.
Nielsje01 schreef:haha,dit is leuk "oude" dames(zijn er ook heren?, geloof het niet) met Fjorden.
Ik ben er ook één, ik word volgende week 37. Mijn Fjord Niels wordt volgend jaar 16 en ik heb hem nu ruim 12 jaar. Kan inmiddels lezen en schrijven met hem en we hebben ook al wel het een en ander ondernomen samen. (trektochten, endurance, M1 dressuur) Dit jaar gaan we ons storten op het TREC gebeuren....
Ik zou hem voor geen goud willen missen...dat krijg je als je alles samen hebt geleerd, met vallen en opstaan uiteraard.....
Carolinef schreef:laat t maar niet lezen dat oudere haha maar idd, henry doet ales voor de paarden, mest liever niet uit, maar zorgt er wel voor dat t hun aan niks ontbreekt, wil ook alleen t beste van het beste voor ze en ook hij is degen die met haakon aan kwam zetten (handig dat internet), ik dacht dat mijn paardenhobby al passe was (zwanger van 2e en errug ziek er van en full time werkend) maar henry is gaan zoeken en kwam met Haakon aanzetten, heeft weide aangepakt, stal gebouwd etc etc, dus ja hij is n fjordenman.
erop zetten doe ik niet meer, hij heeft even op mijn 1e fjord gezeten in Monster maar die draaide enigszins met r ogen en zakte iets door rug dusseh met zijn 1.96 meter en 130 kilo doen we dat dus maar even niet, hij droomt zelf van een belg
Jankeke schreef:Hoi, ik zal me dan ook maar even op dit topic melden. Ik ben 50 en volgens mij de oudste die op dit topic heeft gereageerd. Ik ben als klein meisje verliefd geworden op fjorden bij mijn opa en heb er al zo"n 40 jaar eentje willen hebben. Pas toen ik 50 werd heb ik mijzelf de mooiste, liefste en ondeugendste fjord die er bestaat gegeven en hij heet Vlin. En ik heb er nog steeds geen spijt van ondanks de streken die hij soms met mij (ik ben niet zo'n strakke ruiter) uithaalt.