annenna schreef:Das balen zeg!!!!
Maar waarschijnlijk wel een super ervaring!!!
Wie was dat dan met een z2 fjord???
_Tarja_ op bokt lijkt me zo.

Zij heeft ook wel in dit topic gereageerd.
Moet je eventjes terug lezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annenna schreef:Das balen zeg!!!!
Maar waarschijnlijk wel een super ervaring!!!
Wie was dat dan met een z2 fjord???

(als ze het ook in de proef heeft gedaan)
casperrr schreef:er had toch een meisje met een kleine pony gewonnen? ofzo...
Was een hele schattige combi.
Ze vonden me kleding goed en ik liet bij de eerste ronde het steigeren zien. Tarja deed dat niet zo goed als ze het kan, maar liet het wel zien. Tarja liep niet zo heel erg lekker, was een beetje terughoudend...wilde snel achter de loodlijn duiken en niet goed naar voren..ik denk dat dit kwam doordat ze 4 uur in de trailer heeft gestaan waarvan 2 uur in de file. Steeds optrekken remmen is volgens mij best vermoeiend en normaal staat ze niet meer als een uur in de trailer. Maar ik was wel heel trots op haar...normaal is ze van alles bang en gister niet. Ze liep zo langs de camera's ed..dus ik was super trots op haar!!!
Toen ik thuis kwam..lag tarja een half uur later gestrekt in der stal..zag er wel lief uit..ze was echt moe.
De eerste x reed Laurens verkeerd...de tweede keer reed ik verkeerd..toen nog ene keer rommelig en vervolgens ging het best redelijk
Ik vond het heel moeilijk om de pas de deux te rijden. Ik doe dat echt nooooit en Tarja ook niet en de bak was heel erg klein. Verder was tarja ook een beetje bang van Laurens zn paard
en durfde er niet zo heel goed naast...de held
Maar het was een hele grappige ervaring. Heb haar op t einde nog even laten knielen.
Verder ook die jongen van dat prix st jeorge paard gespoken, was ook heel aardig. Het was een gezellige dag, alleen een beetje koud en het duurde heel erg lang..maar wel leuk om mee te maken
Jolanda was er ook nog met haar fjord..die was helaas niet door..maar ze heeft mij nog helemaal geholpen met Tarja opzadelen en haar isntructeur heeft Tarja helemaal gebandageerd, want ik had weer niet de goede bandages bij
Heel erg bedankt nog he allemaal!
haha...moet Laurens bijv. 3x dezelfde vraag stellen. Ze filmden ook echt gewoon alles....zelf toen ik Tarja aan t zadelen was ed..dat deden ze bij iedereen...we mochten ook niet te bescheiden reageren. Als ze bijv vroegen of jij met je paard bij Lauren past..moest je echt zeggen 'ja natuurlijk' ...en neit een bescheiden antwoord uitspreken... was wel heel grappig.
Als jullie vragen oid hebben...stel ze gerust
haha..zo verschrikkelijk je eigen terug zien
haha
heb is een keer in het progamma van Mooi! weer de leeuw gezeten, ik moest 2 x weer opkomen, en hij gaf me voor de tv een kus op me hand.... 
(hopen we dan)
casperrr schreef:er had toch een meisje met een kleine pony gewonnen? ofzo...
Rebeccatjuh schreef:Heel veel plezier en succes!
Leuk 'weekend' (dinsdag is nou niet echt weekend meer) zeg!
geniet ervan!:)

) BertBaley schreef:Wat leuk voor dat meisje , zijn er nog meer foto's van haar?