Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soeskia schreef:Oh ja, komen jullie maar op de fiets naar leusden
)
Vippie schreef:albertnap schreef:[ In mijn onderschrift trouwens nog een link naar wat foto's van Pjôtr tijdens de Dag van Mens en Dier afgelopen zaterdag.
[/quote]
Ohhh was jij dat met die gave rooieIk riep nog, dat marieke hem had moeten zien, hij lijkt sprkend op die van haar (alssie geknipt is), vond hem zoooo gaaaaffffffff.
We waren al aan het bedenken wie die ene nou was met stang en trens, grijnzzzz Je moet idd maar snel ene keer komen Fjordcuppen, nieuw bloed op dat niveau is altijd welkom en een genot om naar te kijken.
Ik heb Ninla_ (staat bij mij op stal) al gevraagd of ze wil helpen herinneren als er weer een is in Wijk bij Duurstede (of dichter in de buurt van Dordrecht.....
) Soeskia schreef:volgens mij heb ik pablo nog niet gezien he ....
Volgens mij vind je het een gebouw in vergelijking met sjors
Vippie schreef:Zullen we dan maar bij mekaars poownies gaan kijken? hiihihiHeb Bullie al zo lang niet meer gezien.

zou veel van hem kunnen leren !! KusKUs Paulaaa
deedee19 schreef:Vippie schreef:Zullen we dan maar bij mekaars poownies gaan kijken? hiihihiHeb Bullie al zo lang niet meer gezien.
laten we daar de 19e mee beginnen
Enne Sas het ging erom welke fjord je nog wel eens zou willen zien. Jij hebt RB natuurlijk al meerdere malen gezien. Of je moet er natuurlijk geen genoeg van krijgen

Verder zou ik ook Svenna wel eens in het echt willen zien, die is ook super gaaf om te zien. Ook zou ik wel eens op Aike zijn papa (Reitze dus) willen zitten en van heel dichtbij meemaken.

Vippie schreef:Ohhh was jij dat met die gave rooieIk riep nog, dat marieke hem had moeten zien, hij lijkt sprkend op die van haar (alssie geknipt is), vond hem zoooo gaaaaffffffff.
We waren al aan het bedenken wie die ene nou was met stang en trens, grijnzzzz Je moet idd maar snel ene keer komen Fjordcuppen, nieuw bloed op dat niveau is altijd welkom en een genot om naar te kijken.
Waarom was ik nou weer te vroeg weg, snif...
Soeskia schreef:ja mariek kan je leuk een pas de deux doen met pjotr en naisven kleurt leuk
alleen de kleur is dan bijpassend vrees ik