Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
. Even kijken of ik nog wel oplet, denk ik.
Ik ben dus ook echt heel handig in plat op het paard liggen in draf of galop om niet in een boom te blijven hangen....
Fabster schreef:Is dat wat? Wil tzt schoenen voor mijn B pony, als die goed voor de kar staat.
Marjo89 schreef:Ik heb al eerder cavallo simple getest, maar dat werd hem niet.
Ik test nu cavallo trek, deze vallen echt vele malen beter ! En hij liep er wederom zo mee weg, stap en draf. Galop nog niet geprobeerd.. Ze klossen nog net iets TE, morgen ga ik even met vilt een zooltje maken..
Liefst kocht ik renegades, maar deze vind ik te duur om zomaar FF te kopen.
Hij is een Houdini eerste klas, al doet hij tegenwoordig zelfs de moeite niet meer om een echte Houdini te doen want hij heeft de "bulldozer" - mode ontdekt en geleerd dat dit even goed werkt dan moeite doen om tussen de draadjes te kruipen. Sinds we max aantal stroom voor een paardenweide op onze draden hebben gezet, blijft hij wel aan de juiste kant van de omheining (al mag je zelf niet aan de draad blijven hangen!) maar als hij echt weg wil, dan loopt hij zelfs daar door (van karakter gesproken... )
We beginnen nu met iets meer grondwerk en het is echt wel lachen soms. Onlangs onze eerste agility parcourtje (basis) opgesteld en geprobeerd, was echt super leuk! 
Hahaha!