Ik kan! Moet alleen ff kijken of ik vervoer kan regelen.. En dat word erg lastig denk ik! Of er moet iemand vanuit omgeving Rheden komen, dat ik mee kan rijden?
ik vind 1 les ook goed. weet je wel al van iedereen wie er wel en wie er niet kan? anders evt een PB-tje rond laten gaan? heb je ook op FW rondgevraagd of er nog meer mensen zijn die evt mee willen?
Sonja heeft vandaag haar eerste huppeltje weer gemaakt, niet hoog maar het gaat om het idee. alleen is Jinera nog erg in paniek als ze alleen moet blijven maar dat moet ze maar leren.
Renwabi.. welke van je fjordjes neem je mee. Ik zag dat je een Jarbo hebt. Sonja is ook van jarbo en ik kom er niet zo heel veel tegen van hem..
Trouwens nog een vraagje, ik wil eerst weten hoe jullie er tegenover staan. Sonja heeft een veulen aan de voet van 3,5maand. Nu zat ik te denken om die misschien mee te nemen dat mijn vader haar vast houd dan hoeft ze niet de hele dag alleen thuis te blijven. Maar ik weet niet of dat handig/goed is.
RenWaBl
Geplaatst: 25-08-13 20:12
Ik neem de Inco mee (Wanda), de Jarbo heeft nog helemaal geen ervaring in de cross en ben ik nu na 10 jaar aan het oppakken, ze is zo stijf als een plank, hoewel ze al heel goed springt.
vandaag met sonja naar de duinen geweest en jinera thuis gelaten. we zijn zo een uurtje of 4 weg geweest en ze heeft zich keurig gedragen. dus ze blijft denk ik toch maar thuis zondag..
Horsesandme
Geplaatst: 28-08-13 22:12
Heel veel plezier zondag! Vind het jammer dat ik niet mee kan. Maar volgende keer beter