Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verafjord schreef:ja ik kom met Exel (stamboeknaam Bowie), erg herkenbaar aan zijn lange manenEn zijn nozemvriend Cadiz komt ook, heeft ook lange manen. Goed uit elkaar te houden door de hoogte, de grote is Cadiz
Cadiz loopt met nummertje 31 kreeg ik gister door. Die mag dus het spits afbijten
Anita45 schreef:Marjan, je hebt helemaal geen 2e premie behaald. Archibald is nog altijd een 1e premie paard die dat verzilverd heeft met een goede proef en zodoende modelruin is geworden. Hij is vandaag 2e klasse model geplaatst omdat hij 36 pnt. of minder had (34 in zijn geval). Dus zo verpest is je dag helemaal niet.
Ik heb een deel van de uitleg van de jury meegekregen en gehoord dat een goede smid hier gewoon iets aan kan doen zodat je volgend jaar een nieuwe poging kunt wagen om 1e klasse model te worden.
had jij nog foto's gemaakt gister? Wat een hitte gister.

Ik wilde helemaal niet meedoen, maarja ik was opgegeven en ach why not? Nou liep Exel z'n grote vriendin voor ons, dus meneer wilde daar elke keer achteraan. Wat met ons eerste rondje resulteerde in flying Exxie. Crisis wat ging die mafketel hard over dat terrein heen, tweede rondje afgesproken dat ze op mij zouden wachten aan het eind en toen ging het beter. Hoor ik na onze derde ronde dat er 3 equipes waren met 7 punten en dat er een barrage zou komen grrrr nee he? Ik wist dat ik 7 ringen had, dus mochten we nog een barrage rijden. Gelukkig kon ik Exel redelijk bij me houden, dus hup 3 ringen van de 3 in the pocket. Ik was alleen 2 tiende seconde langzamer dan nummer 1. Onze allereerste beker moet natuurlijk geshowd worden
En ik mocht ook nog wat uit het mandje uitkiezen, dus heb voor een hoevenkrabber gekozen