ik doe mee onderling B pony's! maar ga ik dan alleen tggn fjorden of ook andere paarden? _____________________________________________________________________ Albert je bent te geaakk (L)
Ik kan dit keer niet mee doen! Heb helaas geen vervoer..
Femzjje
Geplaatst: 11-04-12 17:48
aww, wat jammer! Bij mij zit het met de training ook helemaal niet mee.. Aag staat nu al 1,5 maand op rust. Eerst een maand, omdat ze heel de tijd maar aan het kwakkelen was met haar gezondheid. Toen moest ze van de dierenarts op rust. Na die maand waren we precies weer 3 dagen aan het werk & toen werd ze in elkaar getrapt op de wei.. Dus nu hoop ik morgen weer een beetje te beginnen.. Hihi maar even kijken hoe alles loopt..
Amber_
Geplaatst: 13-04-12 13:53
CCCCC schreef:
Ik kan dit keer niet mee doen! Heb helaas geen vervoer..
Meen je ?? Wat dan ? Je mag ook (soms) zonder E rijden he, met trailer Weet niet wat jullie voor auto / trailer hebben ? Dan kan ik het uitrekenen voor je.
Geen idee! Je zou Diana even kunnen mailen ik geloof dat een paar dagen geleden op FW stond dat er toen 16 inschrijvingen waren. Ik heb me daarna nog ingeschreven, dus dat zou nu 17 maken.
Chiem is trouwens jarig 12 mei, hij wordt dan 6! Hopelijk een geluksdag, haha.
Anne Verbrugh - Wilco - L1 pony's Yvonne - Boyar - M2 paarden Femke Harting - Usfelja - B paarden Corien Brouwer - Chiem - A paarden