Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liesje1611 schreef:Lillian__ schreef:Misschien kunnen jullie voor ts uitleggen waarom het bit verkeerd in de mond ligt? waarom ze beter eerst kan longeren met pessoa, waarom ze beter les kan gaan nemen, waarom ze beter er een gewoon trensje in kan doen, waarom het paard niet ontspannen loopt (en hoe je dat ziet) waarom ze er beter een ander zadel kan op leggen? denk dat ze daar meer aan heeft dan dat jullie zeggen dat het zielig is? daar leert ze meer van...
Waarom ze beter les kan nemen..
Lijkt me vrij duidelijk
saswes schreef:Nou ik vind de reacties allemaal wel sterk overdreven hoor. Het is een fjord, hij is niet van suikergoed.
Waar je ook misschien op kunt letten TS, is dat je wat meer rechtop zit. Misschien is het toeval, maar op veel van de foto's hang je wat naar links of houd je je hoofd zelf naar links gekanteld. Leuke fjord heb je.
jiltsjuh schreef:ik heb geen les meer,
maar ik zal de eigenaar informeren over het zadel.
ik vond zelf ook al dat ik niet lekker lag,. zal er eens een zadelmaker naar laten kijken.'
over dat bit.
we hebben alles geprobeerd.
maar hier reageerd ze het best op.
x
MaritAriel schreef:jiltsjuh schreef:ik heb geen les meer,
maar ik zal de eigenaar informeren over het zadel.
ik vond zelf ook al dat ik niet lekker lag,. zal er eens een zadelmaker naar laten kijken.'
over dat bit.
we hebben alles geprobeerd.
maar hier reageerd ze het best op.
x
Jaa maar kijk hoe dat arme beest loopt meissie , het kan echt niet . Dat zie je zelf toch ook wel ?
Liesje1611 schreef:Ben ik de enige die het schokkend vind dat TS 15 is (tot zover uiteraard geen problemen)..
Maar wel dat ik dit 'rij'gedrag nog niet eens acceptabel zou vinden van een kind van 12?
Citaat:Klopt, heb je gelijk in. Ik reageerde ook niet helemaal 'vriendelijk'.
Maar ik hoop dat iedereen kan begrijpen dat ik eigenlijk toch wel heel kwaad en opgefokt wordt van dit soort topics.
saswes schreef:Whatever, ik vind alleen dat na 4 pagina's dezelfde reacties dat TS het misschien wel begrepen heeft. Heb op dit moment meer medelijden met TS dan met fjord.
barbara28 schreef:jeetje ik vind sommige wel heel sarcastisch en banketstaaf met hun opmerkingen. Kom op, deze meid is 15. Als ik heel eerlijk ben, toen ik 15 was, was "aan de teugel" ook het ultieme, dan kon je rijden (dacht je toen). Inmiddels weet ik uiteraard ook wel beter...
Als tip kan ik je alleen maar heel afgezaagd meegeven, neem lekker les met je beestje. Dat is toch makkelijker dan om achter een schermpje te zeggen wat je moet doen. In de tussentijd zou ik me lekker niet met de voorkant bezig houden. Ga lekker werken aan het aan aan het been krijgen van je paardje, zorg dat ze daar vlug op wordt en stop lekker met een half uurtje/drie kwartier. Ik vind 2 uur wel wat lang...
Cowgirl schreef:saswes schreef:Nou ik vind de reacties allemaal wel sterk overdreven hoor. Het is een fjord, hij is niet van suikergoed.
Waar je ook misschien op kunt letten TS, is dat je wat meer rechtop zit. Misschien is het toeval, maar op veel van de foto's hang je wat naar links of houd je je hoofd zelf naar links gekanteld. Leuke fjord heb je.
Oh ik wist niet dat fjorden monden van beton hadden als ze geboren worden.
Of is het gewoon standaard dat je een fjord net zo lang in de bek moet trekken tot zijn kop naar beneden gaat.
Als je op mijn FJORD zou zitten zou ik je hoogst persoonlijk ala minuut van die knol aftrekken.
Weet je wat eigenlijk nog erger is...dat is dat TS altijd de verkeerde instructeurs heeft gehad en nu dus zo denkt dat he zo moet. Dat is pas erg!!
Nu maar hopen dat TS nog iets opsteekt van al jullie afblafferij en op zoek gaat naar een goede instructeur.