Jeskim schreef:@ fjordnina. Als ik met Fjella heen ga breng ik haar denk ik ook voor met een touwhalster, niets mis mee toch, als het maar netjes is, dus dan ga ik nog even op zoek naar een effen zwarte.
Nu is Fjella nog maar twee dus een hoofdstel is sowieso geen optie. Misschien ga ik ook nog voor een voorbrenghalster, dan heb ik ook net wat meer te vertellen dan een gewoon halster.
Zou je echt afgerekend worden op best getoileteerd met een touwhalster? Heb eigenlijk geen idee..
Als het geheel maar netjes is, maakt het toch niet zo heel veel uit. En ik zie liever een touwhalster dan een bitje bij een jaarling of een twenter.
Als je zegt, dat alles effen zwart is, prima toch.
En even reactie op het zelf voorbrengen: ik denk dat juist het fjordenstamboek helemaal niet moeilijk doet over het niet zo goed of netjes te kunnen voorbrengen. Ik geef alleen wel als tip mee, kijk aub rond op de keuring. Ga naar andere keuringen kijken en als dat niet lukt, probeer een andere rubriek te bekijken.
Al moet ik zeggen, dat in Vrouwenpolder vorig jaar een aparte rubriek was bij de welshjes waarbij alleen de kinderen de paardjes voor mochten brengen. Dat vond ik wel mooi om te zien!
Ook wil ik zeggen, dat ik het erg vervelend vind, dat de jury moet vertellen, dat je andersom moet gaan lopen, terwijl je de derde of vierde in de rubriek bent. Je had bij de anderen toch al kunnen zien hoe het werkt!
Let op andere mensen, weet je iets niet, vraag het maar gewoon na bij iemand. Als zij het weten, zullen ze je vaak door verwijzen.