Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joyceenzira schreef:verbaasd me wel dat veel mensen toch de geschiedenis van het ras niet kennen. (1.30-1.40)
joyceenzira schreef:ook erg zonde dat hij zich niet goed liet zien in de bak dit is namelijk een paard met echte bewegingen en bloed(nodig in de fokkerij).
terwijl het juist bedoeld is om hem onbelemmerd zijn beste draf te tonen (omdat dat aan de hand vaak verloren gaat door niet correct voorbrengen).joyceenzira schreef:mankement in idd dat hij klein is voor de rest een super fjord.
joyceenzira schreef:hengstenkeuring was eigelijk 1 grote verbazing

uudje schreef:Een paard wat niet tactmatig loopt hoeft inderdaad niet kreupel te zijn en kan wel degelijk liggen aan het manier van voorbrengen, zoals het paard te kort pakken en omtrekken.

joyceenzira schreef:Heeft iemand van jullie nog speciaal gelet op nummer 5? Of mooie foto's van hem gemaakt? Dan zijn die heel welkom namelijk hahaHelaas dacht de jury anders dan ik(en flink wat andere mensen) en ging dus ook ik met een nare nasmaak terug naar huis.
vientijntje schreef:Hai!
Weet iemand van jullie hoeveel punten het rodblakke hengstje Famous heeft gehaald?? Ik ben niet op de hengstenkeuring geweest en ben ook geen lid van het stamboek meer, dus kan het niet nazoeken in een catalogus of zo....
Mijn dank is groot!!!
Groetjes,
Anke
)