_Denise_ schreef:Ik werd gewaarschuwd dat ze druk was met buitenrijden, en dat ik haar vooral op de terugweg goed in moest kunnen houden.
Had het erop gewaagd, paardje meegenomen en tot m'n grote verbazing was ze poeslief, deed ze exact wat ik wilde en was ze wel redelijk snel, maar prima bij te houden. Dat ging ongeveer goed tot een keertje of 5, en daarna ging ze precies doen wat me verteld werd: heel erg drammen op de terugweg. Zodra ze 1x d'r zin heeft en in draf zit, is er ook geen houden meer aan. Gemeen he, ze gaf me eerst de indruk dat ze het prima kon met me.
heel herkenbaar, de eerste paar keer had ik een wereldknol onder mn kont....en nu!....op de terugweg!...begint met drammen, niet zn zin krijgen dribbelen, stilstaan, vooruit schieten, bokken en toen kreeg die door waarom die zn vette speknek er niet op kon zetten(thiedemann)het gevecht met de thiedeman, ik had een zeer woeste fjord onder me!
thiedeman heb ik maar aangeschaft nadat meneer zn nek erop zette en ik dus echt geen controle meer had en ik als de dood was dat we met een bloedgang naar huis zouden gaan!
en in de bak??...is meneer niet vooruit te branden!...dus het is en blijft altijd een gevecht met hem!..maar hou wel van hem!