Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). En als er mensen zijn die het wel doen/ gedaan hebben dan heb ik daar niets van meegekregen. Ik ben wel typisch iemand die op karakter valt trouwens en ik val op het karakter van mijn eigen fjord maar ik kan zo 100 fjorden voorbij lopen waar ik dan weer helemaal niets mee heb. Dat geldt voor alle paarden trouwens. Ik heb ook twee KWPN'ers gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik die nooit als KWPN'er gezien heb maar gewoon als mijn paarden...net als de fjord nu mijn paard is. Ik moet er 365 dagen per jaar (en eens in de zoveel tijd 366 dagen per jaar
) mee door een deur kunnen en dat is belangrijk.
De ene jury houd niet van Jazz terwijl de andere hem dan weer vereerd en vindt dat een Jazz niets mis kan doen. Dus welk ras je ook hebt, er zijn altijd jury's die je meer of minder punten zullen geven. Snoevie schreef:als je met een fjord een nette proef neerzet krijg je ook wel je punten.
zeurderige juryleden zijn er altijd,maar de een houdt niet van friezen,de ander niet van fjorden,en de volgende houdt niet van schimmels.
HASser schreef:Ik heb niks tegen koudbloeden maar ik snap het wel een beetje dat je bijvoorbeeld in de dressuurring minder punten krijgt dan met een kwpn-er o.i.d.
Uums schreef:Snoevie schreef:als je met een fjord een nette proef neerzet krijg je ook wel je punten.
zeurderige juryleden zijn er altijd,maar de een houdt niet van friezen,de ander niet van fjorden,en de volgende houdt niet van schimmels.
Niet altijd dus, maar gemiddeld genomen wel. Vorig jaar heb ik met mijn ene (echt zware, met eenvoudige gangen) Groninger een proef neergezet die helemaal niet raar ging, maar wel enorm laag gepunt werd. Hij deed alles, terwijl een aantal rilbillen om niets in de staak gingen en veel hoger dan gewoonlijk uitkwamen. Die amazones snapten er trouwens niks van, ik ook niet. Heb wel even aan onszelf getwijfeld en blijf altijd kritisch, maar heb mezelf maar weer bijeen geraapt en ben vrolijk doorgestart. Zelfs nu we een klasse hoger rijden en het aanpoten blijft hebben we, ook op mindere proeven, niet weer zulke lage punten gehad. Het komt dus voor, maar gemiddeld genomen krijg je wel wat je verdient - hoop ik dan maar

pharagirlke schreef:Uums schreef:Niet altijd dus, maar gemiddeld genomen wel. Vorig jaar heb ik met mijn ene (echt zware, met eenvoudige gangen) Groninger een proef neergezet die helemaal niet raar ging, maar wel enorm laag gepunt werd. Hij deed alles, terwijl een aantal rilbillen om niets in de staak gingen en veel hoger dan gewoonlijk uitkwamen. Die amazones snapten er trouwens niks van, ik ook niet. Heb wel even aan onszelf getwijfeld en blijf altijd kritisch, maar heb mezelf maar weer bijeen geraapt en ben vrolijk doorgestart. Zelfs nu we een klasse hoger rijden en het aanpoten blijft hebben we, ook op mindere proeven, niet weer zulke lage punten gehad. Het komt dus voor, maar gemiddeld genomen krijg je wel wat je verdient - hoop ik dan maar
En dat heb je met een KWPN'er en eender welk ander sportpaard net zo goed. Alleen die ze*ken er niet zo over.
Het was meer het feit dat je zelden dit soort topics ziet van eigenaren van KWPN'ers of andere sportpaarden die evenzeer soms benadeeld worden...