Ik heb voor het eerst zijn benen ook gedaan, en moet zeggen dat me dit prima bevalt!
Zijn benen zijn minder warm onder de beschermers en zack heeft schieffels en die kan ik zo veeel beter in de gaten houden!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saskiaojan schreef:Ola...
Ik scheer ojan elk jaar is praktischer, nu kan hij nog wel nat naar buiten of op stal met deken, maar over enkele weken niet meer, dus dan gaat de scheermachine erover....
Ik scheer hem helemaal, benen doe ik trouwens het hele jaar door, vanwege de mok.
Zijn hoofd doe ik voor de helft , dus de onderste kant totaan de kaaklijn en oren ook niet......
Zodra hij geschoren is krijgt hij een 300 grams winterdeken op en een staldeken van ong 150 gr.
Ts als je nog nooit geschoren hebt en je pony nog nooit geschoren is zou ik zelf niet gaan klungelen, laat je de eerste keren door iemand met ervaring helpen!
DNIEZE schreef:Even een vraag, scheren jullie ook het hoofd ?
Volgende week wordt Radar geschoren, nog nooit geschoren dus ik ben benieuwd.
Vanaf 1 november ga ik naar een andere stal toe met Radar maar daar is dus alleen een buitenbak nu zat ik dus ergens mee in me hoofd.
Als het regent is het dan niet te koud voor hem ( tijdens het rijden)