Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anita45 schreef:Als Norge 37 pnt. of meer behaald op de keuring is ze 1e klasse Modelmerrie. Als je dan dit jaar of volgend jaar een ABOP proef met min. een A behaald of Fjordsport LL-dressuur en B-springen is ze Stermerrie. Er valt dus best nog wel wat te behalen op de keuring voor Norge.

)
!
Wordt de eerste keer, heb al veel info opgezocht, maar snap er nog steeds helemaal niks van
Ze zijn idd DNA getest

xSiep schreef:Wij gaan naar Rolde dit jaarWordt de eerste keer, heb al veel info opgezocht, maar snap er nog steeds helemaal niks van
![]()
We gaan met Vita, 9 jarige merrie, Manus x Astrix
En met Guus, 5 jarige ruin, Sven x briggen
Ze zijn beide gechipt en ook iets met DNA, maar ze hebben beide alleen nog het veulenpaspoort. Dan zijn ze toch nog niet echt opgenomen in het stamboek? Dan worden ze toch ook nog gemeten?
Klopt het dat ze dan eerst voor stamboek opname moeten en dan voor de 'echte' keuring? Wat voor keuring is dat dan?
Sorry voor de vele vragen hoor
xSiep schreef:Echt!? Goed dat je het zegt, volgens mij niet namelijk..
Als ik op internet kijk, staat daar nog steeds als eigenaar de fokker, maar daar is ze toch echt al 7 jaar weg..
Hoe kunnen we dat regelen?
Ken je hem?
Moet ik ook maar even doen! Maar paspoort opsturen is dus voldoende, dan 'geloven' ze dat je de eigenaar bent?

maar doe voor mij maar gewoon mandy
Anita45 schreef:Zo doet eigenlijk iedereen is dus jou geloven ze ook vast wel. In de nieuwe paspoorten mag je niet eens meer zelf schrijven.