Ben nieuwschierig wie hier allemaal nog meer A fjordjes hebben
En wanneer ze dit jaar 3 worden 
Mijn Aartje word 8 april alweer 3 jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En wanneer ze dit jaar 3 worden 

Aartje ga ik niet vvoor de kar beleren. We hebben er niet eens een
Die stond ook op mijn lijstje met 'fjorden' toen ik er nog een zocht
Hijs ook echt een Beauty
Maar dan Aran genaamd 
Sabbel schreef:Arin is geboren op 12 juni 2004, hij is nu dus ruim 2,5. .

Vippie schreef:Sabbel schreef:Arin is geboren op 12 juni 2004, hij is nu dus ruim 2,5. .
Noooouuuu ruimmmmmm??????? wel 2.5 en 2 dagen hahahaha. Wel leuk Arin is op mijn verjaardag geboren
Oh en Aran ook lees ik net, hihii.
Sabbel schreef:Goeie vraag Monique! Als hij nog bij het paradepaardje staat als de rest geruint wordt, dan wordt hij dan waarschijnlijk ook meteen gedaan. Vorig jaar was dat ergens in april of mei dacht ik, hoewel ik het liever eerder zou doen, maar dat is niet echt praktisch denk ik.
Lijkt me wel erg als je maar 1 keer in de week naar je paardje mag 
alcootje schreef:Alco is van 03-06-2004.
Zijn vader is Kventin.
Hij is hengst en begint een echte bink te worden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OZUZY8JB
Ik ben net wat gebonnen met longeren. Hij krijgt een singeltje op en daar reageert hij niet op.
Hij moet echt wat gaan doen want anders gaat hij zich vervelen. Ik ga wel vroeg met hem beginnen. Voordat het voorjaar begint wil ik er opgezeten hebben zodat ik hem dan wat gemakkelijker kan rijden.
Hij is natuurlijk hengst dus in het voorjaar wordt hij gewoon drukker.
Maar hij kan het hebben en dan doen we het in de zomer lekker rustig aan.
Word hij nog geruint? Ik heb ook al even op Aartje gezeten
Is ook al zo'n tankertje.
gaaf
lijkt me wel moeilijk. 2 henkie's
izabella schreef:Vippie schreef:Noooouuuu ruimmmmmm??????? wel 2.5 en 2 dagen hahahaha. Wel leuk Arin is op mijn verjaardag geboren
Oh en Aran ook lees ik net, hihii.
Hoe reken jij dan? Je mist een maand![]()
Hij is 2 jaar en 7 maanden (en een paar dagen natuurlijk)
En we hebben ook Ravina nog!
ja een uur elke dag rijden om hem ffies te zien is idd echt lang. Lijkt me ook wel leuk als Aart kon dekken enzo maar dan stond hij ook de hele tijd in z'n uppie. Wil hem ook bij de merrie's kunnen zetten
Aartje is nu... 2 jaar 8 maanden ongeveer.
bijna tijd dus!
rooslovertje schreef:Wij hebben hier een Agar. Een erg grote fjord met een mega voorpluk en ook de algemene uitstraling is erg goed! Hij heeft waarschijnlijk helaas lichte eczeem..
Aartje is ook al een grote mang
1,46 ofzo en nu ook al ruim 2,5.Yoline schreef:Annelisa staat er op het moment trouwens zo bij:
http://album.zoom.nl/user/15482/images/ ... b0.jpg.jpg
Had de afstamming er nog niet bij gezet, maar tis een Reitze x Karlien v. Toddy.
Maar ze is denk ik net iets kleiner dan Woudina (die is 1.42m.) dus zal zo rond de 1.40m. liggen denk ik.