Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Hypofocus schreef:Ik vind 'm best op een fjord lijken... ALS je kennis besluit om met 'm naar de keuring te gaan voor hulpstamboek opname, dan zou ik de manen wel in een boog knippen, om een extra fjordenlook te krijgen.
fjordido schreef:dat zijn de manen van guusje ook...
Yoline schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan.Ik vind haar niet rastypisch genoeg en hoop dan ook dat als ze voor stamboekkeuring zou gaan, ze niet opgenomen wordt. Maar ik vind raszuiverheid dan ook erg belangrijk!
Aan het hoofd kun je trouwens echt goed zien dat het geen volle fjord is.

) Lisa_vera schreef:Met een niet goedgekeurde vader (ook al is Kerria wel een raszuivere fjord) komt je fjord nooit in het hoofdstamboek. Wel zonde dat Kerria er nooit doorheen is gekomen, want ik heb een aantal mooie nakomelingen van hem gezien...Antonio van ons is ook een hulpstamboek fjord. Hij heeft een niet goedgekeurde vader nl. kerria. Ik vind het wel jammer want ik vind hem best mooi, maar het is heel duur om hem dan in het hoofdstamboek te krijgen
izabella schreef:Yoline schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan.Ik vind haar niet rastypisch genoeg en hoop dan ook dat als ze voor stamboekkeuring zou gaan, ze niet opgenomen wordt. Maar ik vind raszuiverheid dan ook erg belangrijk!
Aan het hoofd kun je trouwens echt goed zien dat het geen volle fjord is.