Wat zou een rodblakke fjorden ruin van 13 jaar, zonder papier en chip enz moeten kosten? Hij is gebruikt voor bosritten en verder naar ik weet geen 'sportprestaties' gedaan.
Alvast bedankt voor julle mening
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elexis schreef:ja volgens mij is ie niet gechipt... wat is daar zo grappig aan?! ( kan toch)
Citaat:Maar ik vind 1500 nog wel aardig wat, als je kijkt geen papieren, niet gechipt, geen sportprestaties en "al" 13 jaar oud... Hoewel, misschien door zijn kleur...

Nouks schreef:Niet waar, Susanne. Je kunt ook kiezen voor DNA-registratie.
elexis schreef:Citaat:Maar ik vind 1500 nog wel aardig wat, als je kijkt geen papieren, niet gechipt, geen sportprestaties en "al" 13 jaar oud... Hoewel, misschien door zijn kleur...
Dat zijn nu precies mijn gedachten
De vraaprijs is 1500 euro, is wel incl een aantal spullen maar het zdel bijv niet.
Er is al wel aangegeven dat de prijs onderhandelbaar is, maar ik wil graag een beetje een idee hebben wat ik wel en niet kan voorstellen qua prijs

_inge_ schreef:rond de 1500 vind ik een mooie prijs voor een fjord

saar0203 schreef:ik dacht dat je niet mag handelen met een paard zonder chip (of dna registratie). dus dat ze em dan helemaal niet mogen verkopen
izabella schreef:Een ruin van 13 zonder papieren waar je ook nog de kosten van een chip voor moet dragen? Niet meer dan 1000 euro. Behalve dan als hij heel hoog in de sport heeft gelopen.