De Wildkamp Fjorden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

De Wildkamp Fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 17:08

Wie weet of ze daar een goede binnenbak hebben?
Wie rijdt daar wel eens?

Moderatoropmerking:
TS wenst geen pb's over de Wildkamp te ontvangen, gelieve daar rekening mee te houden.

Rivjenn

Re: De Wildkamp Fjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:30

hee,
ik heb daar destijds 2 fjorden gekocht!
Volgens mij hebben ze daar inmiddels ook een binnenbak, toen alleen nog buitenbakken

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 08:24

Ze hebben een goede binnenbak en een buitenbak (maar die is vaak beetje blubbie in de winter). Verder is het wel leuk daar, kom er vaak met fjordenevenementen.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:20

Hee, als het goed is komt Ninla daar ook vandaan.. En heeft daar dr veulentje gehad..

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:32

Ik heb daar vorig jaar aan de ABOP oefenavond meegedaan en ze hebben een prima binnenbak.

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:46

Ik wil er nog altijd een keer een lesje volgen met me moeder. Zij zegt nu al dat ze de slappe lach gaat krijgen Tong uitsteken

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:15

Ze hebben sinds een paar jaar een super binnenbak, en een goede buitenbak, maar wat ik weet is die eigenlijk alleen in de zomer te rijden...

Ik heb daar leren rijden, maar ben er nu al eventjes niet meer geweest...

bellaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:33

Ik rij er elke week en is er echt spr gezelli Pling Ze hebben nu een binnenbak jaen nog dus een buitenbak [maar adar wordt niet zo heel vaak in gereden Tong uitsteken ] Ulna is btw mijn lieverd! Cool

Xxfjordz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:39

Haaaij ik en mijn vriendin zijn daar op ponykamp geweest hebben super binnenbak heb mijneigen fjord er vandaan ze geven daar echt veel om hun fjordjes!! Dus het is een aanrader!! Gr. Sammy!

basii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:48

Geweldige manage,leuke mensen en super fjorden.
Vooral Sanousja en Flora Haha!

Eliesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 22:56

ik rij er al 7 jaar paard, en verzorg er ook al zon 5,5 a 6 jaar, en het is gewoon een leuke gezellige manege. en ja we hebben een hele goede binnen bak, een buiten bak en een paddock.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:15

Ik heb er van de vakantie n ponykamp begeleid, en ik vond t weer heerlijk. Steeds meer stallen zijn boxen, en de paarden hebben er nogsteeds super

Tychootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:28

De Wildkamp is echt een top stal heb er zelf ook mijn fjord gekocht en nog steeds geen spijt van gehad heb der zelf 10 jaar gereden heerlijk was het!! ik snap niet wat imaudy er niet leuk aan vind/vond kan er niks slechts over zeggen in 1 woord geweldig!!

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:38

ik heb zelf geen ervaring met die manege, maar mijn beste vriendin heeft er jaaaaren gereden. Zij en haar zus hebben er uiteindelijk allebei een fjord gekocht. Ze zijn ook niet echt te spreken over die manege. Veel lesuren voor die fjorden soms met echt hele zware mensen erop. De fjorden die zij hebben gekocht hebben zware spat en artose al op 9 jarige leeftijd gekregen. Nu zijn ze inmiddels 21 hoor! Zij hadden vroeger een vaste verzorgfjord op die manege die ze ierdere dag moesten klaar zetten voor de lessen. In ruil daarvoor mochten ze 1 maal per week 1 uurtje vrij rijden. Moesten ze wel echt 7 dagen epr week komen! Uitbuiten noem ik dat maar ja het kan wel vreselijk verbeterd zijn intussen!

Tychootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:41

Breatje schreef:
ik heb zelf geen ervaring met die manege, maar mijn beste vriendin heeft er jaaaaren gereden. Zij en haar zus hebben er uiteindelijk allebei een fjord gekocht. Ze zijn ook niet echt te spreken over die manege. Veel lesuren voor die fjorden soms met echt hele zware mensen erop. De fjorden die zij hebben gekocht hebben zware spat en artose al op 9 jarige leeftijd gekregen. Nu zijn ze inmiddels 21 hoor! Zij hadden vroeger een vaste verzorgfjord op die manege die ze ierdere dag moesten klaar zetten voor de lessen. In ruil daarvoor mochten ze 1 maal per week 1 uurtje vrij rijden. Moesten ze wel echt 7 dagen epr week komen! Uitbuiten noem ik dat maar ja het kan wel vreselijk verbeterd zijn intussen!

wat jij schrijft is echt niet waar hoor!! als je wilt mag je komen verzorgen! en dan hoef je echt niet 7 dagen in de week te komen dat gaat er heel anders aan toe! en te er gaan helemaal niet te zware mensen op! en als er een wat zwaarder peroon is die gaat lessen zit die echt wel op de een fjord die het makkelijk kan dragen! en daarbij komt dat een fjord al heel wat kilootjes kan hebben!! de fjorden lopen ook helemaal niet te veel uren ze worden zo ingedeeld dat ze maximaal 4 uur op een dag lopen! en als ze 4 uur lopen zijn het vaak rustige uurtjes en misschien 1 uurtje waar echt actief gereden word! ben wel benieuwd wie jou vriendinnen zijn dan?!

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 23:25

nou ja ik zeg al ik heb het ook van verhalen en dan heb ik het ook nog over 15 jaar geleden! Ik geloof niet dat jullie daarover mee kunnen praten.....

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:55

Dit is inderdaad een wat ouder topic. Maar wat Medousa al aangeeft: het is het enige topic over de Wildkamp en kan dus prima openblijven.
Graag wel een beetje ontopic blijven en geen ruzie gaan zitten zoeken, dat is nergens voor nodig.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:30

Ben benieuwd wie het zijn want toen liep ik er ook. Vond je reactie heel negatief overkomen! Je loopt daar puur op vrijwillige basis en als het je niet bevalt dan kan je altijd weg! Snap dus niet dat er zo negatief over het verzorgen gesproken kan worden! Je MOET namelijk niet verzorgen en als je ervoor kiest dan krijg je veel verantwoordelijkheden en weet je waaraan je begint!

Vandaar dat ik het een beetje een raar verhaal vind Haha!

Xxfjordz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:38

Haaaij
ik heb een vraagje, ik heb een fjord van wildkamp gekocht Vrederiek! echt een heerlijk lief ding maar ik typte haar naam eens in op google en toen kwam ik bij een (verwijderde) advertentie van een fjord waarvan de vader Larsto Pref en moeder Vrederiek(vader Orsta) is en dat is net toevallig mijn merrie! ik kon het niet geloven dat Vree ooit een veulentje heft gehad ze zou dan 4 moeten zijn geweest toen ze de merrie kreeg. weet iemand toevallig wat meer over haar verleden ik weet naar aanleiding van haar paspoort dat ze gefokt is door ene J. Sluiter maar ik kan er maar niks ove vinden. hij schijnt nu in New Forest te fokken??? groetjes xxSam

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 10:25

hoi

ik heb mijn fjord aan hun verkocht, ze heet kira en ik ben al een keer wezen kijken, maar ze heeft het daar prima naar haar zin hoor

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 12:57

Xxfjordz schreef:
Haaaij
ik heb een vraagje, ik heb een fjord van wildkamp gekocht Vrederiek! echt een heerlijk lief ding maar ik typte haar naam eens in op google en toen kwam ik bij een (verwijderde) advertentie van een fjord waarvan de vader Larsto Pref en moeder Vrederiek(vader Orsta) is en dat is net toevallig mijn merrie! ik kon het niet geloven dat Vree ooit een veulentje heft gehad ze zou dan 4 moeten zijn geweest toen ze de merrie kreeg. weet iemand toevallig wat meer over haar verleden ik weet naar aanleiding van haar paspoort dat ze gefokt is door ene J. Sluiter maar ik kan er maar niks ove vinden. hij schijnt nu in New Forest te fokken??? groetjes xxSam

Je kunt een mailtje sturen naar het stamboek met de vraag of je een lijstje kan krijgen van nakomelingen van haar.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:40

fjordowner18 schreef:
hoi

ik heb mijn fjord aan hun verkocht, ze heet kira en ik ben al een keer wezen kijken, maar ze heeft het daar prima naar haar zin hoor

hee, ik heb haar daar gezien.
We wilde haar kopen, maar dat wilde ze niet want ze hadden haar net.
We hebben nu een andere Fjord.

Xxfjordz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 01:48

Haaaaij ja een mailtje sturen is wel handig bedankt voor de tip!! alleen volgens mij is de nakomeling van vree niet ingeschreven in eht stamboek ik weet het niet zeker dus ga het eerst maar ff proberen:D xsamm Pling

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 01:28

mijn vorige fjord heb ik ook bij de wildkamp vandaan,ik heb hem 18 jaar gehad en heeft nooit wat gemankeerd.
helaas is hij vorige maand dood neergevallen nadat iemand vuurwerk op het erf gooide.
ik vond toen dat er een leuke sfeer hing daar en had niet het idee dat de pony's het er slecht hadden. ze stonden toen ook in de wei en dat kan je niet op elke manege zeggen

flot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 22:38

Ik heb daar ongeveer 14/15 jaar geleden een fjord gekocht met de naam Harm. Ik vond het aardige mensen en het zag er toen netjes uit.