Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat zegt genoeg denk ik.
Verder zijn het inderdaad veelzijdige paarden, waar je naar mijn mening wel echt veel tijd in moet stoppen wil je ergens ver in komen. En het zijn gewoon hele lieve paarden, ook voor kinderen inderdaad. Meissie17 schreef:je kunt een fjord best vergelijken met een haflinger.
Natuurlijk kun je met een fjord ver komen in de sport kijk maar eens in het profiel van Taaclover.
dus ze kunnen het best

Carolinef schreef:een fjord kan alles en wordt ook in alle takken van de sport ingezet met goede resultaten.
ben het alleen niet eens dat het kinder pony's zijn.
_tarja_ schreef:idd zoals iedereen het al zegt..check me profiel maar![]()
Ik ben zelfs met Tarja drievoudig Zeeuws kampioen in de B, L2 en reserve in de M2 dressuur geworden!
We zijn 2x afgevaardigd naar het NK in Ermelo waar we oa een 7de plaats hebben gehaald! dus ik zou zeggen..die fjorden kunnen best dressuren..en er zijn hier op bokt nog een heeeleleboel fjorden die ook op hoog niveau lopendus ze kunnen het best

jabadabadoe schreef:_tarja_ schreef:idd zoals iedereen het al zegt..check me profiel maar![]()
Ik ben zelfs met Tarja drievoudig Zeeuws kampioen in de B, L2 en reserve in de M2 dressuur geworden!
We zijn 2x afgevaardigd naar het NK in Ermelo waar we oa een 7de plaats hebben gehaald! dus ik zou zeggen..die fjorden kunnen best dressuren..en er zijn hier op bokt nog een heeeleleboel fjorden die ook op hoog niveau lopendus ze kunnen het best
jij hebt echt een super gaaf beest zeg! Heb je dat zelf helemal voor elkaar gekregen. Is het een duur paard geweest? moet je dan echt een pony uitzoeken die speciale gangen heeft ?
Moniek schreef:Ik vind niet dat je een fjord en een haflinger met elkaar kunt vergelijken.
Ik heb jaren een fkord gehad en dan heb ik het over een luxe type een hele ranke.
nu heb ik een luxe haflinger en moet je zeggen dat die over het algemeen veel soepeler zijn.
Eem fjord is over het algemeen forser gebouwd en dat merk je mer rijden.
voorderest mega leuke pony een stoerras met een heerlijk koel karakter echte macho's die afentoe sronteigenwijs kunnen zijn,dus je moet zeker sterk in je schoenen staan.

)
en dat soort dingen, dat zijn echt de leuke dingen van een fjord vind ik 

wel met wat meer moeite dan dat een kpwn dat zou doen maar ik vind het leuker om een fjord in de *hoge*sport te zien dan een dresuur paard waar iedereen mee rijd
en die van mij kan ook heel goed springen dus ik zou als ik jou was best er voor gaan !