Ik zelf heb er ook een van Arin en ik zou graag het karakter willen weten van jullie fjorden en hoe die is etc.
Ben erg benieuwd

(als je een foto plaatst doe het dan via een link
)Alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Ik mis haar na al die jaren nog steeds... 
Verafjord schreef:ik heb een fjord verzorgt die als vader Arin had, het was een hele lieve merrie. Zat totaal geen kwaad bij, tuurlijk was ze wel eens ondeugend, maar ze ging echt voor je door het vuur. Helaas is ze veel te vroeg heen gegaan i.v.m. extreme vorm van zomereczeem
..
_Diesel schreef:Ik heb ook een fjord verzorgt met als vader Arin. Ze heet Nikyta, haar nieuwe eigenaresse komt ook wel eens op bokt. Superlief en ondeugend paardje, hield totaal niet van dressuur maar kon springen als de beste.
Heb nog wel een foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VCX3LELF
foto van haar nieuwe eigenaresse.
Mooie lange voorpluk he?Ik mis haar na al die jaren nog steeds...
Springen vind die wel leuk maar dan moet je wel hoger als 60 cm gaan want anders gaat het te sloom 
die van mij heeft dat ook echt zo`n lekkere dikke.. nog even een tijdje wachten en hij is weer lang! 

samantha5 schreef:Niek zijn papa is ook Arin.
Zijn karakter: Hij is super slim en heeft een heleboel humor en is gewoon echt een paard waar ik heel veel lol aan beleef.
Niek heeft bij zijn vorige eigenaar Z1 gelopen en springen vind hij ook helemaal geweldig om te doen.
Hij is erg lief, rustig in de omgang, en kan van alles met hem doen, meneer maakt zich niet snel druk om iets. Yoline schreef:Arin is overleden!
brenda21 schreef:Ik heb een ruin van ArinHij is erg lief, rustig in de omgang, en kan van alles met hem doen, meneer maakt zich niet snel druk om iets.

Vjuli schreef:Wij hebben een Arin-merrie, Sally. Erg leuk dier om te zien, maar wel een pittige tante
ook heel braaf en zit geen kwaad in zoals bij die van jullie. Dressuur hoef je niet met dr te proberen
ze loopt nl niet zo in de bak
en springen vind ze ook niet echt het eerste gaatje springt ze
maar bij het 2e gaatje vind ze het te hoog terwijl ze best hoog springt
maar misschien ook omdat ze gewend is in het bos te rijden
en verder is ze wel een beetje lomp en eigenwijs
(voetjes terugtrekken enzo)
nja 
vind haar ook super mooi