Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elexis schreef:JaWas dat die hegst die door een vrij jong meisje werd gereden, redelijk aan het eind?
bayaatje schreef:ik had het persoonlijk meer voor lisjegraen (is het juist?) maar deze hengst dekte dit jaar niet .
die vind ik qua kleur ook veel mooier.

) vrijdag kwam de dierenarts naar ginder en werd er nog een keertje getest. ook moet het geen natuurlijke dekking zijn. ze kunnen eventueel sperma opsturen. ik ga ze nog laten dekken, zijn ze niet drachtig, dan ga ik verder ook geen moeite meer doen. en wordt het volgend dekseizoen. wat ik wel spannend vind is dat de eigenaars heel vaak vraag krijgen van het buitenland , denemarken, enz... naar gra kleurige veulens. moest ik gra fokken ging ze de eventuele klanten doorverwijzen naar mij. nu hopen dat ze het echt doen. ook heb ik nog foto's gekregen van beiden hengsten en een nakomeling van lisjegraen, en ik moet zeggen dat de hengst lisjegraen mij veel harder aanspreekt dan arne d'ardenne. ik zal ze even proberen te plaatsen.
(een aantal van de jonkies overigens ook niet...)

]