Al sinds ik op mijn 8e ben begonnen met paardrijden had ik 1 droom net als vele paardenmeisjes: een eigen paard. Helaas zat dat er niet in bij ons thuis dus op mijn 12e keek ik rond voor een verzorgpony en dat werd Fjord Pieta. Door Pieta compleet verliefd geworden op de Fjordjes maar na 2 jaar werd ze helaas verkocht en daarna heb ik andere verzorgpony's en -paarden gehad, maar nooit meer een Fjord. Ook die droom voor een eigen paard bleef bestaan maar nooit was de mogelijkheid er om er 1 te kopen.
Tot 2 maanden geleden ineens van alles samen viel en daar was hij ineens 2 dagen later op Ehorses

Eenmaal daar aangekomen na 3 uur reistijd kwamen we aan bij dit beeld en je ziet het wel aan mijn hoofd: compleet verliefd

Daarna hem lekker meegenomen naar de bak en ook daar was ik super tevreden dus met de eigenaren gezeten en besloten dat ik hem ging kopen! Nu weer een maand later is het eindelijk zover en gaan we hem vandaag ophalen:
Naam: Olaf (officieel Gandur FJ)
Ras: Fjord
Kleur: Ulsblakk
Geslacht: Hengst
Vader: Østerkov's Gulliver
Moeder: Virginia van 't Vene (v. Kris)
Gezien de tijd dat ik dit topic plaats kan je wel zien dat ik súper zenuwachtig ben dus ik dacht: dan ga ik gewoon alvast een topic maken

Zijn vader Gulliver is ook nog van de fokkers dus die heb ik bij mijn bezoekje ook gezien en geknuffeld, super lieve en knappe hengst

Nu nog uren geduld hebben tot we eindelijk echt richting Duitsland gaan, 3 uur enkele reis! We plannen rond half 10 te vertrekken en dan is het echt zo ver.
Zo spannend!