Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:Ik vind het nog veel weinig. Beleerd voor de wegen, goed bereden, verkeersmak, nette maat, eerste premie gehaald (toen ze jong was, maar dan nog). Ik zou zeker €1200 vragen, en misschien wel meer...
Serendip90 schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind het nog veel weinig. Beleerd voor de wegen, goed bereden, verkeersmak, nette maat, eerste premie gehaald (toen ze jong was, maar dan nog). Ik zou zeker €1200 vragen, en misschien wel meer...
Maar je zit wel weer met leeftijd... Dus denk dat de prijs die ze wil vragen heel netjes is
Vjestagirl schreef:Serendip90 schreef:Maar je zit wel weer met leeftijd... Dus denk dat de prijs die ze wil vragen heel netjes is
15 vind k nog niet zo heel oud. Als het dier 20 was: ja. Maar fjorden zijn sterk en over het algemeen erg gezond, ik ken zat dieren die op hun 25ste nogsteeds fanatiek door de wei crossen en gereden worden.
)
Als ik die van mij verkoop (hij is nu 13) dan verwacht ik er nog 1.000 euro voor max (ruim 3 jaar geleden voor 2.500 gekocht... maar rasloos, geen papier, kan een leuk rondje lopen, buiten braaf... de paardenmarkt is ingestort... dus mjah... Ik ben daarin een doemdenkertje hoor :p Anita45 schreef:Wat jammer dat je haar toch weer gaat verkopen.
AaronYve schreef:In die tijd kan ook wel wat veranderd zijn. Hoelang heb je haar al en durf je te zeggen dat ze verkeersmak is voor 99% en dat ze ook nog goed voor de koets loopt? Dan zou ik zelf een 1250 als vp hebben. Als je dat niet met zekerheid kan zeggen dan is het maar de vraag, dan is de prijs die je wilt hanteren erg netjes.

Denk dat ze goed op haar plek is bij iemand die lekker veelzijdig met haar bezig gaat. Ik denk dat het er 1 is die alleen een beetje buitenritjes sjokken niet zo leuk zou vinden. Ze is lekker fanatiek